Nou ik erg familiegek dus mijn ouders zie ik elke dag ben nu werkeloos dus dat kan wonen 5 minuten verderop. Toen ik werkte toch wel 4 x week. Schoonouders heb ik niet maar de schoonoma 1x week. Verder de rest van de familie wekelijks want wonen allemaal in de buurt en zie de tante aan moeders kant vaak bij ouders. Schoonzusje woont een uurtje rijden weg die zien we 1x per week. Mijn man komt 1x week bij mijn ouders. Jullie denken vast moet er niet aan denken zo vaak maar ik zou niet anders willen.
Mijn ouders zijn uit elkaar en mijn schoonmoeder is weduwe. Mijn vader zie ik sowieso elke week omdat hij 1 dag in de week op onze zoon past. Hij woont heel dichtbij. Mijn moeder zie ik 1 of 2x in de week; zij woont 15km bij ons vandaan. Mijn schoonmoeder woont 20 km hier vandaan en haar zien we gemiddeld 1x in de 1,5 week. Zij komt niet zo vaak spontaan bij ons (zeg maar: zelden), maar wij gaan daar dan naartoe.
Schoonouders zie ik dagelijks, we wonen bij hun in huis nog tot 3 januari.. Moeder zie ik 2x per maand ongeveer? soms meer, soms minder. Het is een uur rijden vanaf hier dus je gaat niet zo snel even heen en weer... Vader zie ik 1 keer per 2-3 maanden, hij woont 2 uur rijden hier vandaan.
Hm, ik vind het juist wel gezond dat de schoonouders van ts ook een eigen leven hebben eerlijk gezegd. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om iedere dag mijn of zijn familie over de vloer te hebben. Mijn ouders zie ik soms een paar weken elke week en dan weer 3 weken niet. Ze zijn gek op hun kleindochter maar hebben godzijdank ook een heel leuk leven met z'n tweetjes. Schoonouders zien we heel weinig want die wonen ver weg en schoonmoeder is ernstig ziek dus die kan het allemaal niet zo aan. Ook prima, ik ga er toch al niet supergraag naartoe, heb wel betere dingen te doen dan 4 uur in de auto zitten omdaar TV te kijken, kan ik thuis ook (ik heb zelf namelijk ook een eigen leven ).
mijn schoonouders zie ik vaak. Wisselt wel enorm de ene keer 1x per 2 weken de andere keer 3x in een week. Mijn moeder heb ik al 6,5 jaar niet meer gezien, mijn vader zie ik ong. 4x per jaar wou nog voor de kerst langsgaan maar helaas heeft het weer roet in het eten gegooid. Mijn vader woont 2,5 uur rijden hier vandaan
Mijn moeder komt elke woensdag langs voor de kinderen. Vaak komt ze op zaterdag of zondag nog even een bakje koffie halen samen met mijn vader. Mijn schoonmoeder zie ik bijna elke schooldag. Ze wonen tegenover de school dus kan ik mooi mijn auto op de oprit kwijt en de jongens eten daar 3x in de week tussen de middag. Dus vaak even een praatje en dan weer weg. En mijn schoonvader heb ik elke dag om koffie want hij helpt ons met ons bedrijf. Gelukkig hebben we beiden hele lieve ouders dus het is geen probleem om ze zo vaak te zien. En idd makkelijk met oppassen.
Mijn ouders zien we sowieso elke 2 weken ivm met oudste ophalen in Delft dan blijven we daar meestal eten.Maar vaak komen ze ook nog wel tussendoor beetje afhankelijk van financieen endergelijken. Schoonpa plus zijn vrouw zien we iets van 1 keer per maand soms iets meer soms minder maar met zijn vrouw zit ik regelmatig aan de telefoon. Schoonma daar hebben we geen contact meer mee en laatste keer dat we die gezien hebben is snel tijdens bezoekje in het ziekenhuis en zijn in mei daar voor het laatst geweest.Tussen tijd wel mail contact geweest en ze heeft 1 keer gebeld over de jongste.Maar is te beroerd om hier heen te komen al sinds wij een relatie hebben.Heeft de jongste dus ook nog niet gezien en wat mij betreft mag ze weg blijven.
Mijn ouders gemiddeld 2 weekenden per maand, we blijven daar dan vaak 1 nachtje slapen. En mijn schoonouders bijna nooit, die wonen in Frankrijk en zijn van december tot ongeveer maart in Nederland. Dan zien we ze ongeveer 2 à 3 keer per maand. In de zomervakantie verblijven we een korte week bij hun in de Ardèche.
Mijn ouders zie ik 1-2x per week, mijn schoonouders 1x per week. @ ts: ik zou het gewoon eens uitspreken, dat het je pijn doet dat ze zo ongeinteresseerd overkomen. Kun je gelijk hun reactie zien. Sterkte, is geen leuk verhaal...
ouders 1-2 keer per week (passen ook op). schoonouders zijn uit elkaar, allebei ongeveer eens per maand. Schoonmoeder woont wel ver maar schoonvader niet. Ik vind het wel ok zo, wij zijn niet heel erg familieziek...
Bij ons is het erg onregelmatig. Denk gemiddeld 1 x per 2 maanden. Nu in december wat vaker ivm kerst en verjaardag van Thijmen, maar verder dus niet supervaak. We bellen wel regelmatig, zeker met mijn ouders. Het is wel zo dat we niet dicht bij elkaar in de buurt wonen. Toch wel een uur en een kwartier weg oid. Het verbaast me eigenlijk wel dat de meeste hun ouders en schoonouders zo vaak zien. Ik zou echt geen behoefte hebben om wekelijks bij elkaar aan te komen.
Ik vind overigens dat je elkaar maar 1 keer per maand ziet niet meteen betekenen dat je niet geintereseerd in elkaar bent. Er zijn ook andere manieren van contact houden. Maar als je het vaker wilt, zou ik er toch een keer over praten.
Mijn ouders zie ik wel 2- 3 keer per week en we bellen/smsen eigenlijk wel dagelijks. Mijn schoonouders zien we 1 keer per week als schoonmoeder op Tess past en we daar blijven eten. Toen mijn schoonmoeder nog niet oppaste (een paar maanden terug) zagen we ze misschien 1 keer in de maand.
Dat riep ik ook altijd toen ik deze schoonouders nog niet had. Maar deze zijn heel erg lief, heel relaxed en hebben zo'n instelling van "Als je langs wilt komen ben je altijd welkom, maar als je geen zin hebt vinden we je even lief". Ze wonen vlakbij een leuk wandelgebied bij ons in de buurt, dus gaan we regelmatig even met de honden langs en gaan daarna lekker met z'n tweetjes met de honden op pad. Als ik iets gebakken heb zoals taart of koekjes vind ik het leuk om met ze te delen, of als ik een veel te grote pan snert heb of zo. Schoonmama kookt heerlijk (Indisch), dus die geeft mij dan weer een bakje rendang mee als ze dat gemaakt heeft. Zo keutelen we wat aan. Ik vind het heerlijke mensen en ben superblij met ze. Als je me vijf jaar geleden had verteld dat ik wekelijks bij "een schoonmoeder" op de koffie zou zitten, of uit mezelf zou bellen om even te kletsen, had ik je vierkant uitgelachen. Grappig hoe dingen kunnen veranderen.
Mijn ouders gemiddeld 1 keer in de week. Bij mijn schoonouders verschilt het nogal. Zo zien we ze 3 weken niet en zo zitten we er 2 keer per week.
Mijn ouders minstens 2x per week (ze passen 2 dagen op). Tijdens vakantie ook minstens 2x per week, anders gaan we elkaar missen haha. En mijn dochter vraagt ook om opa en oma Mijn schoonouders zien we haast nooit, moeilijk verhaal.
hier zie ik mijn ouders meerdere malen per week. mijn schoonouders ook niet echt vaak. ze wonen maar een kwartiertje van ons vandaan, en komen nooit langs. het komt altijd van ons uit, ik probeer er 1 x per week/2 weken te komen. Ik baal hier ook wel eens om hoor! dan denk ik van, het is toch ook jullie kleinkind. lijkt soms net of het ze dan niet intresseert. denk dat ze afgelopen jaar 4x bij ons geweest zijn???
Ouders bijna elke dag en schoonouders 1 a2 x per week. Moet wel zeggen dat we altijd naar hen toegaan en ze zelden hier komen....
Mijn ouders zien we minimaal 2 keer per week maar zij passen dan ook op Mijn schoonouders zien we ongeveer maand als we geluk hebben We zien ze eigenlijk alleen als wij een afspraak maken of langs gaan Ze zouden op 1ste kerstdag ook komen maar dat is nu afgezegd (wel een goede reden hoor maar toch balen) Eva is dan ook gek op mijn ouders en kijkt elke keer weer vreemd naar mijn schoonouders, maar dat is hun eigen schuld Gedurende de week zijn we 5 dagen thuis (of mijn man of ik met Eva) dus tijd genoeg om langs te komen voor ze maar ze weigeren blijkbaar gewoon