Mijn ouders zien we onderhand wekelijks en houden alle nieuws nauwkeurig bij (wanneer ik naar het cb geweest ben, of naar het ziekenhuis met mn dochtertje enzo, bellen ze altijd even). Mijn schoonouders zijn gescheiden. Zijn vader is geweest 3 dagen na de geboorte van onze dochter en zien we met kerst weer (zo'n 2 keer per jaar dus). Zijn moeder hebben we begin november gezien en zien we voorlopig denk ik nog niet. Sinterklaas hebben we maar met mijn ouders gevierd.. Jammer he, als (s)ouders weinig interesse hebben in hun kinderen en kleinkinderen..
Mijn eigen ouders paar keer per week. Schoonmoeder bijna iedere dag, en schoonpa 1 x per week of per 2 weken..
Mijn moeder bijna elke dag Mijn vader 1 keer per week Schoonmoeder 1 keer per 2 maaden ofzo ( woont hier 15 min vandaan) Schoonvader 1 keer per 3 maanden ofzo (woont hier 20 min vandaan) Al onze ouders zijn gescheiden! Ik zelf vind het neit erg dat ik mijn schoonouders niet zoveel zie maar voor mijn man een zoontje een teleurstelling!
Moeder: komt elke dinsdag en donderdag vanuit d'r werk hier langs (half uurtje rijden met de auto), op zondagochtend gaan we meestal daar koffie drinken (ook een half uur rijden). Vader: die zien we dus op zondagochtend als we daar heen gaan en soms komt 'ie hier nog langs als 'ie een keer eerder vrij is van z'n werk. Schoonmoeder: komt elke maandag t/m vrijdag sowieso wel even langs (soms ook wel eens 2 x per dag), die woont 2 straten verderop. En op zaterdagochtend gaan we daar koffie drinken. Schoonvader: die zien we dus elke zaterdagochtend als we daar heen gaan en 1 x in de 2 weken gemiddeld komt 'ie hier nog langs na z'n werk. En buiten dat zien we ze nog met speciale gelegenheden (verjaardagen, feestdagen, extra vrije dagen, etc.)
Mijn ouders zie ik gemiddeld zo ongeveer 1x per 6 weken (wonen 150 km verderop) en mijn schoonvader zie ik ook niet vaak, mijn man wel, die gaat bijna wekelijks op de koffie bij hem, maar hij komt maar een paar keer per jaar bij ons. (woont 10 km verder)
Mijn moeder zie ik gemiddeld 2 x per week. Ook past zij 1 x in de 2 weken een dag op mijn zoontjes. Mijn schoonouders zie ik meestal 1 x per week. Ook zij passen 1 x in de 2 weken op.
Mijn vader zie ik iedere week wel n keer, mijn moeder wil ik niet meer zien...maar mijn (ex)schoonouders zeker 1 keer per week, zijn echt schatten van mensen...
Wekelijks, Isabella en haar Beppe ( Oma) zijn erg close. Dus Isabella vraagt er echt om wanneer ze weer mag gaan. Ze heeft er gister gelogeerd samen met haar nichtje en dan willen ze gewoon niet eens meer naar huis.
Mijn ouders zeker 4x per week en mijn schoonouders elke dag. Ik vind het allemaal prima, kan met iedereen goed opschieten. Mijn kinderen vinden het ook allemaal leuk, daar gaat het ook om.
Wij zien mijn ouders soms 4 x per week, soms 2 x, maar minstens 1 x. Ik bel elke dag met mijn moeder, soms wel 2 of 3 keer op een dag. Mijn schoonouders zien we soms 1 x per week soms weken niet. Niet mijn keuze maar mijn man heeft er niet zo'n behoefte aan ( terwijl hij heel cose is op zich met zijn ouders net als ik ), wel vreemd eigenlijk. Heb er ook al heel vaak iets van gezegd, maar hij gaat gewoon niet. Hij belt wel vaak met zijn moeder.
Ga bijna denken dat ik iets niet goed doe... Verbaas me er best wel over hoe vaak sommige hun ouders/schoonouders zien. Ik zie mijn ouders de ene periode wekelijks, een andere periode misschien maar 1 of 2 keer per maand. Mijn schoonouders zie ik gemiddeld denk ik 1 keer per maand. Wel is er meerdere keren per week contact, via telefoon, mail etc. Heb gewoon de tijd er niet voor om langs te gaan en heb de behoefte ook niet zo eigenlijk... Daarnaast zijn mijn ouders altijd 'op pad', ze hebben een druk sociaal leven en mijn schoonouders zijn nogal op zich zelf en hebben de behoefte niet zo. Wel is de band goed, heel erg goed zelfs. We gaan met mijn ouders een paar keer per jaar een weekendje weg bijvoorbeeld en zijn al eens met elkaar op vakantie geweest.
Ik zie mijn schoonouders sowieso elke woensdag. Soms ook in het weekend.. Mijn moeder heel vaak. Soms wel 4/5 x per eek. Mijn ouders zijn gescheiden.. Zie mijn vader soms 1 keer per twee weken soms vaker.
ouders minstens 1x per week, meestal 2 schoonouders 1x per maand. man heeft geen behoefte aangezien zijn ouders hier nooit uit zichzelf komen en schoonvader altijd aan het werk is, ook als wij er zijn. Maar hij verwacht wel van alles van ons en dat is man een beetje zat nu met de feestdagen wel vaker hoor, hebben ook geen ruzie, gaan gewoon minder. Kijken of ze nu wel langs gaan komen de 3 oma's gaan we 1x per 2 weken heen. combineren we meestal. en dan gaan we bij mijn ouders eten.
Schoonouders nooit meer gelukkig .. Heeft ze het ook zelf naar gemaakt dus heb er geen problemen mee. Ben er alleen maar blij van! Heb 2 schatten van een ouders dus ik heb helemaal geen schoonouders nodig! Me eigen ouders zie ik de ene week een paar keer en de andere week weer amper. Maar het contact is eigenlijk altijd super.
Mijn ouders zien we 1-2x in de week, bellen elke dag! Mijn schoonouders zien we 1x in de 2 weken, aangezien zij 60 km van ons vandaan wonen.
mijn moeder en stiefvader zie ik zo 4x per week. mijn vader zie ik nooit mijn schoonvader en zijn vriendin zien we 1x in de 3 maanden. en dat alleen omdat mijn vriend dan belt anders zouden we ze volgens mij nooit zien. ze zijn het er namelijk niet mee eens dat wij een relatie hebben. mijn schoonmoeder is helaas overleden
Mijn ouders 1 keer per week. Mijn moeder iets vaker vanwege oppas dus 2 keer per week. Schoonouders gemiddeld 2 x per week
Mijn ouders wonen hier niet ver vandaan, kwartier rijden, die zien we eens per week/2 weken. Verder bellen we veel. Mijn schoonouders zijn gescheiden en wonen allebei een uur van ons vandaan. Mijn schoonmoeder zijn we gemiddeld eens per maan/6 weken, mijn schoonvader maar 4 x per jaar. Zelfs tussen de geboorte en het kraambezoek liet hij 3,5 week inzitten, want hij had andere prioriteiten . Wij doen er nu geen moeite meer voor, graag of niet. Mijn (schoon)grootmoeder zien ze eens per maand gemiddeld, die woont ruim een uur hier vandaan.