nee die mensen vieren waarschijnlijk ook gewoon kerst. Ik hoorde van mijn postbode dat ze tweede kerstdag wel nog 140.000 pakketjes gaan sorteren waar ze niet aan toegekomen zijn en dat ze maandag ook pakketjes bezorgen, dan bezorgen ze normaal niet. Ik wacht nu zelf al sinds 13-12 op een pakketje uit de UK.. hopelijk is het er maandag!
Gaat weer lekker hier zeg ! Jammer, iemand stelt een vraag die volgens jullie " raar " is. maar om die persoon meteen aan te vallen gaat nogal ver
ach mensen maken toch maar een grapje moet eerlijk zeggen dat ik de vraag ook een beeeeetje erg dom vind hoor bedoel...... met zulke vragen weet je gewoon niet wat kerst inhoudt, behalve dat je een kerstboom zet en kalkoen freet ik bedoel als ik nou vraag; is de paus katholiek? krijg ik ook lompe antwoorden vrees ik.
Maar misschien wist ze het echt niet, dan is het best lullig dat er " grapjes " gemaakt worden. Misschien dacht ze dat er vanwege vertragingen toch exta " vakantiekrachten " worden ingezet, die graag een zakcentje ( 200% ) willen verdienen....