Mijn zoontje word over 7 weken alweer 4 jaar maar wat zijn nou leuke kadootjes voor een 4 jarig jongetje. groetjes daphne
Ah, ik lees mee Hier staat nu op het lijstje: Auto's Carcassonne jr (spel, door ons op het lijstje gezet) fietshelm knutselspullen thomas de trein spullen Verder kan ik niet echt zeggen dat hij echt behoefte aan iets heeft. Maar ik geloof dat mijn man nog bedacht had om een balance board+nickelodeon-fit spel voor de wii te kopen. Daar zouden we het nog over hebben
schoolspullen (broodtrommel, beker, tas) en eh.. playmobil staat hier ook hoog op het lijstje. samen met de ikea-trein, loco, boekjes, puzzels..
schoolspullen met naam inderdaad (vloer)puzzels (bv cars) mini loco gezelschapsspelletjes voor kinderen eventueel een klok/wekker voor op de slaapkamer
verkleedset ridder/zorro (hema, blokker) opbergkist (stoere) ikea bijv Kapla xylofoon dinosaurus speelfiguren houten treinset helicopter of ambulance met geluid klei
ik lees ook mee, onze boef wordt over 2 maanden 4. zelf krijgt hij van ons een set speeldozen van sluban. ( soort neplego maar past super op de echte lego, alleen veeeel goedkoper. hier trouwens ook de nick fit voor de wii en dat is echt een aanrader. verder denken we aan. * wii draw * mini loco * strijkkralen * cars racebaan, cars spullen * klok * rugzak, broodtrommel en beker met naam erop * knutselspullen * grotere puzzles * wie is het , disney * knutselboekjes, van diego etc * lego, dit schiet me nu ff te binnen, hopelijk ligt voor die tijd het dikke speelgoedboek van de intertoys weer op de mat en kunnen we nog meer ideeen opdoen. by the way, bovenstaande gaat hij niet allemaal krijgen hoor, hij krijgt een hele speelset van sluban en dat vonden we wel genoeg. groet joyce