Hoi, bas heeft al sinds do. diarree, tot in zn nek de hele tijd. \verder drinkt hij niet goed, ik krijg er met geen mogelijkheid een fles in. wel een banaantje (met 50% water aangemaakt) (pas afgelopen za. mee begonnen). om zo toch maar wat vocht binnen te krijgen. ohja spugen doet hij niet. verder is hij wel alert, wel hangerig en zeurderig. hebben jullie tips? ga straks wel even naar de ha met hem... maar die zal wss toc niks doen. maar ik vind t zo zielig. bedankt alvast.
Hoe heet dat spul voor diarree ook al weer, ORC? En misschien de voedingen wat verdunnen, dat ie het dan wel wil, (lichter op z'n maag?)
dank je, maar verdunnen doe ik al, hij wil echt geen fles duwt hem heel hard weg en als ik zn arm[jes vasthou dan draait hij met zn hoofd weg en begint heel hard te huilen. als de fles uit beeld is, is hij weer rustig. ik denk dat hij fles met pijn assossieert...? kan dat al op deze leeftijd?
Zou kunnen, die associatie, maar misschien wil hij gewoon niet teveel in z'n maag. Dat spul heet trouwens ors. Is om vocht vast te houden. Maar nu het al een paar dagen aanhoudt, zou ik sowieso de huisarts even bellen...
dank je, net bij de ha geweest. gelukkig is Bas nog niet uitgedroogd maar moet wel met ORS beginnen en als morgen nog niet over is. moet ik bellen voor recept voor druppels, wel heel vroeg, had ha bter meteen kunnen meegeven.