van oisterwijk naar tilburg van tilburg noord naar tilburg zuid van tilburg zuid naar zetten van zetten naar tilburg noord van tilburg noord naar kerkdriel van kerkdriel naar wageningen van wageningen naar loon op zand van loon op zand naar waalwijk van waalwijk naar andere kant van waalwijk en daar woon ik nu nog
In totaal 3 x 1e x met mijn ouders naar een ander huis. 2e x ging ik samenwonen in een appartementje. 3e x toen we een samen een huis hebben gekocht. Wel allemaal binnen 1 woonplaats.
ik ben al 11 keer verhuisd, binnenkort de 12e keer als we eindelijk een nieuwe woning hebben gevonden... ben pas 25 dus wordt er wel een beetje gek van..
Hier in totaal 5 keer En daar blijft het niet bij, als ons huis af is wordt het weer verhuizen en wieweet wat de toekomst nog allemaal brengen zal...
wow wat zijn sommige al vaak verhuisd zeg, ik moet er niet aan denken. Ik ben 2 keer verhuisd en dat is de keer van het ouderlijk huis naar het samenwonen meegerekend. vandaaruit naar de woning waar we nu nog wonen, vond het met het samenwonen al erg genoeg om te verhuizen, en later van die woning naar deze pff wat een ramp dat verhuizen, wil ooit nog eens verhuizen naar een koop of grotere huurwoning met min. 4 slaapkamers maar moet er nu nog niet aan denken om weer alles in te moeten pakken zeg. zijn jullie niet knettergek geworden van dat heen en weer verhuizen? als ik naar jou kijk marieke jij bent al 11 keer verhuisd, je bent 25 waarom ben je in godsnaam zo vaak verhuisd zeg? poe he denk dat ik knettergek zou zijn geworden al
De afgelopen jaren heel wat keren, wel altijd in dezelfde stad trouwens. Nu voor het eerst een eengezinswoning, was laatste tijd alleen maar flatjes. Denk afgelopen 5 jaar een keer of 8.
Ehh drenthe- den helder den helder- den helder den helder- van ewijcksluis van ewijcksluis- van ewijcksluis (samenwonen) van ewijcksluis- van ewijcksluis (weer naar paps en mam) Van ewijcksluis- anna paulowna anna paulowna- van ewijcksluis van ewijcksluis- breezand breezand- breezand. 9 x dus En nog wel een keer binnen de komende 2 a 3 jaar.
1x heel lang geleden. Waar ik nu woon is mijn ouderlijk huis en hebben we toen we gingen smaenwonen gekocht van m'n vader. Ons huis staat nu te koop, dus hopelijk word het binnenkort verhuizen voor de 2e keer.