oh wat veel sommigen! Ik ook maar 3 keer, gelukkig want ik ben geen fan van verhuizen. We willen in ons leven nog 1 keer verhuizen, maar we weten nog steeds niet waar en wat.
10 keer en binnenkort de 11e keer. 1 van amsterdam naar lelystad 2 Van wijk 1 naar wijk 2 3 Van wijk 2 naar wijk 3 4 Van wijk 3, naar ander huis in wijk 3 5 Van wijk 3 naar wijk 4 6 Van wijk 4 naar wijk 5 7 Toen op mezelf naar flat 8 Van flat naar koophuis 9 Van koophuis naar tijdelijk caravan 10 Toen uit met mn ex, weer terug naar mn ouders 11 Van ouders met Kris in Haarlem 12 Van Haarlem naar gezamelijk (echt samen) in Haarlem 13 Straks in december weer terug naar Lelystad Hmmm nu ik het uittik, ben ik toch wel iets meer verhuisd haha. Binnenkort de 13e keer, maar hier hoop ik toch wel oud te worden, als het even kan!
Pfffff met mn ouders 13x (en allemaal in dezelfde plaats!) en zelf al weer 4x, maar voorlopig echt niet meer!
Ik vond dat ik al vaak verhuist was, maar als ik sommige lijstjes zo zie! pfff... Wat bij mij wel zo was, was dat ik steeds naar een totaal andere omgeving ging, dus steeds alles achter moest laten en ergens anders iets nieuws opbouwen! dat heb je niet als je in de zelfde omgeving blijft wonen. Dit is voor mij ook een reden om niet zo snel meer te verhuizen en anders wel binnen een straal van 10 km! hahaha Cuijck naar Rijswijk Rijswijk naar Berkel en Rodenrijs Berkel en Rodenrijs naar berkel en rodenrijs Berkel en rodenrijs naar zandvoort Zandvoort naar Beverwijk 5 keer dus! kus miek
3x verhuisd in rozenburg van rozenburg naar harlingen. van harlingen naar zuidlaren van zuidlaren naar groningen van groningen ergens anders in groningen van groningen naar veendam van veendam naar zuidlaren. van zuidlaren naar vries van vries naar groningen van groningen naar assen van assen naar groningen van groningen naar zuidlaren(kamers) van zuidlaren naar assen (ook kamers) van assen naar den helder (kamers) van den helder naar rozenburg/hoogvliet van hoogvliet naar hellevoetsluis. en over 2 weken gaan we verhuizen naar Rozenburg dat in het blauw was toen ik in de jeugdzorg opvang zat, niet echt verhuizen, maar eigenlijk ook wel
Ik ben als kind 1 keer verhuisd. Daarna gaan samenwonen met mijn vriend. En nu zitten we al weer 5 maanden in ons 1e koophuisje. 3 keer dus
Als baby 1x van huurhuis naar koophuis in dezelfde wijk. 2 jaar geleden toen ik trouwde naar ons eigen huis! En daar ga ik voorlopig niet weg.