Niet vaak. Helaas hebben hun niet hetzelfde leven als ons (nog geen kinderen etc. gaan nog vollop uit) Hoe vaak wandel je met je huisdier?
Een aantal keer per week, in de vakanties weer wat minder. Hoe vaak koop je iets lekkers voor jezelf?
Elke dag wel een aantal keer, hoe vaak afhankelijk of ik bij hem ben of niet. Hoe vaak per dag naar de toilet?
In de weekenden: nooit. Overdag, als ik aan het werk ben: iedere pauze (3x dus). Als ik thuis ben doordeweeks: een keer of twee. Hoe vaak heb je een verjaardagsfeest?
Gemiddeld 1 a 2x per maand, begin van het jaar is de piek met veel in een maand, maar de overige maanden dan weer wat rustiger. Hoe vaak kijk je nog 'stiekem' naar het achterkantje van je partner gewoon omdat het kan?
Momenteel eigenlijk constant want verlof, anders eigenlijk nooit Hoe vaak trek je een schone beha aan?
2x per week tenzij ik weer eens lek (borstvoeding).. Hoe vaak doe jij je kindje gemiddeld een schone luier aan?
Zelden, behalve als ik via huisarts iets voorgeschreven krijg Hoe vaak drink je een koolzuurhoudende drank op een dag?