Om de twee drie maand soms later , nu in huis aan het klussen . Deze keer dus erg laat. Hoevaak was jij je overgordijnen?
die heb ik niet... lang leven rolgordijnen :d hoevaak heb jij je lieverlingsfilm gekeken? (en welke?)
echt dat ik alleessss meeneem incl. de badkamertegels van top tot teen 1x in de 4 maanden Toilet en wasbak elke week.. welk parfumluchtje spreekt jou het meest aan?
De vraag stelling klopt niet helemaal in dit topic, maar maakt niet uit Een zoete parfum en hoe vaak ik parfum op doe? Iedere dag haha Hoe vaak ga je sporten?
1x per maand. En daarom heb ik sinds deze maand ook m'n abonnement opgezegd Hoe vaak per dag stuur je een whatsappje?
Altijd maar is psychisch, als ik aan jeuk denk krijg ik ook jeuk, zoals nu dus, dank je wel voor je vraag,...lol Hoelaat creeer je bij jezelf blauw plekken?
Als ik weer veels te veel te gelijk wil doen , en de wasmand in mijn hand en in de andere hand de vieze afwas en dan stoot ik me weleens ja Hoevaak ga je naar het strand ?
De laatste week 2 x gegeten, heb er echt zin in terwijl ik vroeger er niets van moest hebben. Hoevaak doe je de strijk?