Hoe Vaak

Discussie in 'De lounge' gestart door Gusam, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik heb ook weleens buien, vooral die gezellige tijd van de maand.
    Ook mijn mannetje trekt zich daar niet veel van aan en laat mij uitrazen.
    Nee, we hebben nooit echt ruzie gehad, we zitten wel op een lijn wat een hoop dingen betreft.

2. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    Ik wil nog wel eens lastig zijn rond me ongi, maar me man laat me dan gewoon me gang gaan.
    Mijn man kan geen ruzie maken, soms hebben we wel een menigsverschil over domme dingen.

3. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

hier t zelfde!
    Sinds we samenwonen gaat het heel goed en hebben we geen ruzie meer gehad..
    (eerder wel en dat kwam omdat hij tussen zn ouders en mij is zat :( )
    Mijn kereltje maakt eigenlijk nooit ruzie, als we een meningsverschil hebben komt dat door mij :)

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wij hebben ook weinig ruzie, we hebben wel eens een meningsverschil.
    Maar ook dat is vaak snel weer opgelost.
    Gelukkig....

5. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Wij kunnen het vaak heel erg oneens zijn over geld. Hij heeft echt geen benul wat alles kost, omdat ik thuis alle financien regel. Hij kan zomaar een aanbetaling doen op een mooie auto, terwijl ik zit te rekenen hoe we alle vaste lasten gaan betalen. Daar kan ik zoooooo pissig van worden, daar vallen dan even wat harde woorden over. Eigenlijk eindigen onze ruzie's altijd met zijn excuses en dan gaat hij zijn stommiteit weer terug draaien. Hij is van huis uit gewend dat degene die het hardste schreeuwt gelijk heeft en daar proberen we nu een beetje van af te stappen, daar hou ik helemaal niet van. Ze hoeven een straat verder echt niet te horen hoe hij over iets denkt..... Best wel grappig: dan brult hij " ik schreeuw niet"............ en moet dan opeens heel erg lachen als hij dan beseft wat hij doet!

6. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    wij hebben nooit echt ruzie,weleens meningsverschillen.Ik kan soms lekker tegen de draad in zijn... :oops: Maar we zijn beiden best makkelijk en vergevingsgezind...

7. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    wij zijn alle twee lekker koppig hier, dus we discusieren wel vaak. maar echt ruzie komt bijna nooit voor.

gr.

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Vrijwel nooit...

9. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Mijn mannetje en ik hebben nooit ruzie, hij kan niet boos worden. Wel iriteren we elkaar wel eens. ( vooral de 1 dag van de menstruatie) Wat een heerlijke negen maanden hahaha.

Nu ik zwanger ben merk ik dat ik minder kan hebben, dus of de ruzies nog komen?

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mijn vriend en ik hebben denk ik eens in de 2 a 3 weken ruzie en meestal gaat dat over van die stomme kleine dingetjes waar je eigenlijk geen ruzie om hoeft te maken ;)

11. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    hier ook nog nooit ruzie gehad af en toe een meningsverschil over verschillende dingen maar ook dat heel weinig

12. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik heb nooit ruzie met mijn man...wij zitten met alles wel zo ongeveer op één lijn. :D
    (dat is in een vorige relatie weleens anders geweest ](*,), ik ben zoooooooo blij dat ik daar vanaf ben \:D/ )

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Echte ruzie hooguit 1 keer per jaar. Wel eens meningsverschillen. Die gaan meestal over (heel standaard) dat hij niet opruimt in huis, de tijd die hij achter de pc doorbrengt of het gebrek aan sex. Maar ook de meningsverschillen komen weinig voor.

Maarre Gusam, je stelt de vraag en er staan veel reacties. Hoe zit het bij jou dan?

14. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    heel gek, maar sinds we zwanger zijn, hebben we nooit meer ruzie. kan me de laatste keer niet meer herinneren..

15. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    nou bij osn bijna elke dag.(niet gezond he) :oops: :rolleyes:

nou elke dag ook overdreven he)
    ff kijken uhm om de dag?
    veelste veel eigenlijk als ik ons vergelijk met anderen hier?

gaat het dan nog wel goed met onze relatie?

:confused:

wij hebben het grotendeels over de financieen ruzie,moeten weer wat terug betalen ana de belastingdienst,(ten onrechte eigenlijk)
    we hadden verkeerde hokken aangekruist voor de algemene heffingskorting :confused: :evil:

nu moeten we het ontvangen geld terug betalen niet veel :rolleyes:
    maar toch weer een bedrag wat we weer wat anders mee konden doen.zoals voor de vakantie curacao. ;)

16. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Echte ruzie hebben wij eigenlijkk nooit. Nu zijn we bijna drie jaar samen waarvan twee maanden getrouwd. Als een van ons moe is kunnen er soms wel enorme irritaties of misverstanden ontstaan. Een van ons is dan wel zo slim even afstand te nemen, tot we onze gedachten hebben kunnen verzamelen en het weer uitpraten. Schreeuwen of schelden naar elkaar doen we sowieso nooit, omdat we beiden best wel kwetsbaar zijn op dat gebied en je toch in je achterhoofd houdt de ander geen pijn te willen doen. Voor we gaan slapen is alles altijd wel weer uitgepraat en weggeknuffeld ;)

17. Niet meer actief

Wij hebben eigenlijk nooit ruzie..
    Wel is een meningsverschil, maar dat is meestal ook wel snel opgelost..

18. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Wij hebben ook nooit ruzie
    Ik loop wel eens te mopperen omdat hij zijn rotzooi niet opruimt.

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Volgens de beroemde Dr Phil maakt het niet uit hoe vaak je ruzie hebt maar hoe de ruzie eindigt. Als jullie allebei 'tevreden' zijn na afloop, is er niets aan de hand!

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

Bij mij regelmatig.

een paar keer op een dag of soms zit er wel 2 dagen tussen. ik vroeg het ook omdat ik eens wilde weten of mijn relatie eigenlijk wel goed is.
    en of die hoeveelheid ruzies ook bij anderen zo waren. maar ik heb al gezien dat het niet helemaal klopt.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina