Hoe Vaak

Discussie in 'De lounge' gestart door Gusam, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Misschien zit er ook wel verschil in hoeje het noemt. Wat voor de 1 ruzie is, is voor de ander een meningsverschil. Maar als jij je er niet prettig bij voelt, zit er misschien wel iets niet goed.

2. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Wij zijn nu 4,5 jaar samen en hebben echt nog nooit ruzie gehad.

3. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Wij hebben onze momenten! Soms hebben we echt periodes dan kunnen we elke dag om de stomste dingen ruzie maken (en geloof me dan kan het er heel fel aan toegaan)! En dan hebben we ineens weer een periode dan gaat het lekker en hebben we het zo weer weken naar ons zin! Moet toegeven die weken met ruzie zijn zoooo vermoeiend, dat kost zoveel energie, op zo'n moment wil ik er het liefst mee stoppen en me alleen maar richten op mijn kinderen! Maar ach, als alles weer voor de wind gaat, dan is het toch ook wel weer gezelliger en makkelijker met zijn tweeën! Ik denk dat wij het meestal moeilijk hebben zo net voor het geld weer wordt gestort, als we even moeten opletten met geld (waar we allebei een drama in zijn)!

4. Niet meer actief

Ik had voordat ik zwanger werd nooit ruzie, maar sinds mijn zwangerschap krijg ik het voor elkaar bijna elke dag wel eens een uitspatting tegen mijn arme man te hebben. Dan gaat alles gewoon niet zoals ik wil en ik heb de slechte eigenschao direct te gaan schreeuwen. Wat dat betreft ben ik echt een secreet geworden sinds de zwangerschap. Aan mijn man valt niets te wijten en ik hoop dat als de baby er is ik me beter leer te beheersen. Dat ik minder prikkelbaar en geïrriteerd ben en minder emotioneel.

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Wij hebben zo'n 2 à 3 keer per jaar ruzie... en af en toe eens een meningsverschil. Maar het komt altijd snel weer goed dus dat is wel ok.

Voor mij kan het echt eens goed doen om eens uit te razen :)

6. Missy1978

Missy1978 Actief lid

20 okt 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Vrijwel nooit

7. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Das zeldzaam

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Echt knallende ruzie: zo'n twee keer per jaar. Mijn man is een slecht prater en soms loopt het dan zo op dat het in een keer knalt. We schreeuwen dan flink en moeten dan eigenlijk ook gelijk weer lachen. Daarna praten we het uit en is het weer klaar.

Een meningsverschil is er vaker maar dat is zo weer opgelost.

9. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Jeetje wat zijn er weinig mensen die zo nu en dan eens lekker ruzie maken, 2 of 3x per jaar daar kan ik me echt niets bij voorstellen! Bij mij mag het weleens minder vind ik zelf, maar ff bekvechten op zijn tijd ook wel lekker hoor hihi!

10. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hier ook wel iets vaker dan een paar keer per jaar, laten we zeggen eens in de 2, 3 maanden echte ruzie en verder heel veel onschuldig gebekvecht... Zijn allebei nogal koppig, vandaar... Maar dat is nog vrij veel als ik het met anderen vergelijk!
    Ruzies gaan over de stomste dingen.
    Soms hebben we fases dat het heel lekker gaat en we weer heel verliefd zijn en soms vinden we elkaar gewoon heel irritant geloof ik...!

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    eigenlijk nooit :D

12. sim

sim Niet meer actief

wel eens een meningsverschil, maar dat lijkt me normaal, je bent twee verschillende personen.

sporadisch een keer ruzie, maar dat komt dan omdat we niet naar elkaar willen luisteren :rolleyes:

13. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Wij hebben bijna nooit ruzie en als we een keer een flink meningverschil hebben leggen we ons er vrij snel bij neer.

14. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Wij hebben ook praktisch nooit ruzie, heb er ook echt een hekel aan, ik praat liever ergens over en dan komen we er meestal ook wel uit.
    Ik zie er ook totaal het nut niet van in, het lost je probleem niet op en je voelt je allebei k*t, tenminste dat hebben wij dan...

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wij hebben nooit ruzie. Wel eens een meningsverschil. Zo van ruim je rotzooi nou eens op of kleed je eens fatsoenlijk aan (tegen hem dan want hij loopt het liefst in zijn oude kleren) maar nooit echt ruzie

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoevaak per week?!

Je kunt beter vragen hoevaak per jaar,echte ruzie komt hier zelden voor. ;)
    We praten gewoon héél erg veel als we over iets in menig verschillen,dus komt er bijna nooit ruzie van.

17. Bloem1979

Bloem1979 Actief lid

13 mei 2006
    102
    0
    16
    Wij ook eigenlijk nooit...
    Soms een meningsverschil maar dat praten we rustig uit

18. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    hier ook niet zoveel.
    Maar als het gebeurt kan het gaan over mijn werk. Mijn vriend vindt soms dat ik er dag en nacht mee bezig ben (is soms ook wel zo hoor). Hij is vooral bezorgd. Verder soms over andere zaken, maar dan zijn we vaak ook moe. En als we boos zijn; zeggen we een paar uur niets tegen elkaar. We zijn allebei niet van die ruziemakers. Dat zal soms wel lekker zijn, nu suddert het de hele avond door. Maar we maken het altijd goed tot nu toe ;)

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    wij hebben bijna tot nooit ruzie
    maar sinds ik zwanger ben wel vaak meningsverschillen enzo,,
    en kan heel gemeen zijn ...
    maar daar trekt hij zich niks van aan
    en hij wordt nooit boos
    ik ben altijd de gene ,, hihi
    maar probeer wel altijd problemen op te lossen :)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Per week....kan ik niet eens zeggen eigenlijk...zo weinig is het.
    Ik vind het zo zonde van onze tijd...;)

Deel Deze Pagina