Regelmatig! Van beide kanten.. Juist niet op de verplichte dagen, maar wel er omheen.. Laatst een mooi setje gekregen van Marie Jo, zomaar! Word je toch blij van Vorige maand heb ik hem opgehaald van zijn werk en zijn we lekker uit eten geweest, dat soort dingetjes doen we eigenlijk regelmatig! Maar ook in de kleine dingen.. Ik neem dat ''ene'' worstje mee die hij zo lekker vindt, of hij neemt dat stuk chocolade mee die ik zo lekker vind! Weekendje weg niet, dat is lastig ''spontaan'' plannen ivm ons werk!
Nooit. Als iets geld kost overleggen we dat altijd eerst. Bovendien moet ik in de supermarkt Marnat nog regelmatig aansporen om wat lekkers voor haarzelf mee te nemen.
Regelmatig kom ik thuis en staan er verse bloemen op tafel. Als het die maand financieel kan, gebeurt dit zelfs wekelijks
Niet eigenlijk: als ik wat wil hebben koop ik dat zelf, bloemen, parfum, kleding en ook sieraden koop ik zelf. Doe het niet vaak of zo, maar een enkele keer wel. Man koopt ook gewoon wat hij wil kopen. Wel haal ik dingen in de supermarkt die hij lekker vind als verrassing. Hij wordt erg blij van de grillworst met kaas van de slager of garnaaltjes. De liefde van de man gaat nog steeds door de maag
Niet vaak; soms wel met nieuwe kleding en dergelijke, maar dan meer omdat ik weet dat hij niet van shoppen houdt. Voor de rest bespreken we het allemaal samen. Ik heb namelijk een moeilijke partner (niet dat ik makkelijk ben hoor, we passen goed bij elkaar) die lang niet alles leuk vind.