Echt sneu.. mijn dochtertje had op de snuffelmarkt deze beker gekocht en ze was er heel erg blij mee (ookal heeft ze al tig bekers ) Vol trots naar school maar vervolgens is er iemand per ongeluk op haar tas gaan staan. De beker is doormidden gescheurd Ik heb online gespeurd (MP, speurders, WWF) maar kan hem nergens vinden. Het zal ook wel een beker van een tijd geleden zijn. Weet iemand of deze nog ergens te koop is? Of heeft iemand hem nog nutteloos in zijn kast staan ?
Ik kan 'm online ook niet vinden maar zou deze ook goed zijn? https://www.rostimepalshop.nl/naar-school/animal-planet-panda/schoolbeker-campus-275-ml-animal-planet-panda.html?gclid=CPCl-9jOx8oCFdgDgQodRekKWQ Je kan bij Mepal dacht ik ook bekers met eigen foto erop bestellen.
Inderdaad bij mymepal.nl kan je zelf evt een beker laten bedrukken, misschien is dat een idee als vervanging.
Bedankt voor het meedenken! Dat is een goed om idee van zo'n mepal beker. Ik ga het eens peilen bij haar
Ik heb er 1. Volgens mij konden de bekers jaren geleden in de supermarkt bij een product gekocht worden. De beker is wel een paar keer gebruikt, maar ziet er nog goed uit en is niet lek. Er zit een klein krasje onder de kin van de panda, maar is niet storend. Wij doen er niks mee. Je mag hem hebben.
Super!! Precies hetzelfde is toch het allerleukst! Waar een moeder blij van kan worden! Ik ga je pb-en (Zet ik hem hier op z'n kop in de kast )