Yup, misschien heb ik rare pootjes hoor dat kan hahaha maar bij mij zaten ze strak en vielen ze klein en bij mijn oudste zoontje precies zo ...
Zou iemand de site hier kunnen zetten of PB-en? Wil graag nog allstars voor mezelf en dochters bestellen...
Allstars worden in verschillende landen geproduceerd o.a. China, Taiwan etc. Dat kan de reden zijn waarom het voor sommigen groot valt en voor sommigen klein of juist goed. Er zit gewoon weg echt wel verschil in. Ik heb meerdere originele allstars (Het standaard model) En ik zie gewoon dat sommigen er anders eruit zien. Die uit China vind ik over het algemeen lelijk, maar ik ben misschien ook wel heel erg kieskeurig.
Ik vind volwassen maten net krap uitvallen, maar ik pas 41 wel vaker net niet. Heb eigenlijk precies 41,5. Wel fijn smal, heb erg slanke voetjes. Jammer dat ze vaak niet groter dan 41 bestaan (ja, behalve die voor kerels).
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die site ja Wil voor de zomer nog wel een paar voor m'n jongste halen (de oudste heeft al genoeg schoenen voor de zomer) en als ik voor mezelf iets leuks zie...
Vind ze aan de ruime kant vallen. Even ter vergelijking van Nike draag ik 36,5 en van Adidas 36 2/3. Mijn All Stars zijn 36 en zonder sokken zitten ze aan de ruime kant. Misschien dat je de andere merken wel kent qua maat en daaruit kan opmaken welke maat je nodig hebt. Als je tussen twee maten inzit, zou ik voor de kleinste maat gaan mits je geen hele brede voeten hebt. Succes!
Ik heb eigenlijk 39,5 maar die maten zie je haast niet, dus wordt het bijna altijd 40. Allstar 8,5 is 39,5, perfect dus! En ik loop er al 25 jaar op.
De normale allstars, de classics zeg maar vallen bij mij groter De wat smallere variant valt bij mij kleiner. Heb nog nooit allstars gehad in mijn eigen maat die goed vielen