Iedereen heeft dat wel toch? Dat je fan bent van een bepaald kledingmerk of speelgoed dat je MOET hebben? Dus drop hier je verslaving, gewoon omdat het kan De verslaving van mij voor mijn dochter kleding van z8 <3
Leuke topic titel Ik ben wel verslaafd aan mijn zoon, als ik hem te lang niet zie krijg ik afkickverschijnselen Ik vind de kleren van Zara heel leuk bij hem staan. Daar MOET ik altijd even langs of shop ik online weer allemaal dingen die hij eigenlijk niet nodig heeft
Uhm nee eigenlijk niet. Koop gewoon wat ik leuk vind haha. Ene keer is dat Z8, dan weer quapi maar koop ook regelmatig bij wibra, zeeman, Hema of h&m. Dat overheerst wel meer de kledingkast dan Z8 en quapi enzo.
Ik kan helemaal niets bedenken... Kleding koop ik alleen als dat nodig is en dan zo goedkoop mogelijk gezien de korte tijd die het relatief gedragen wordt.
Kleding in het algemeen, koop het graag en veeeel. Mensen die kleding kopen als noodzakelijk, daar kan ik mij niets bij voorstellen haha. O en knutselspullen. Ik heb een knutselinloopkast. Menig zelfrespecterende hobbywinkel is er jaloers op. De kinderen kunnen zich hier het ongans knutselen. Ik maak mijzelf wijs dat alles echt werkgerelateerd is
Hier kleine Cars auto's. Zoontje vindt ze zooooo leuk en ik blijf maar kijken of ik nog leuke zie voor zijn verjaardag.
Mag het ook de verslaving van de vader zijn? Ons zoontje is gek met zijn houten trein en het liefst zou mijn vriend een hele webwinkel leegkopen aan rails, spoorwegovergangen, locomotieven, wagons, tunnels, etc.... Hij vindt het net zo leuk. Groot centraal station heeft zoontje voor zn derde verjaardag gekrijgen, dat is wel het pronkstuk van de collectie maar er kan natuurlijk nog véél meer bij . Zelf vind ik boeken en kleding kopen heel leuk, maar dat laatste hoeft niet van een specifiek merk te zijn.
Kleding en vooral van z8 En hotweelz... Zoontje vind ze zo leuk moet mij inhouden om er elke keer niet een paar mee te nemen.
Uk zijn verslaving (net 3jaar) is toy story hij is er zo gek op vooral buzz lightyear. In de winkel kijkt hij of hij wat kan vinden, beetje jammer dat het zo oud is dat je naar kringloop moet of internet. Eigen verslaving knutselspullen en kinderboeken hahaha daar heeft uk natuurlijk geen problemen mee.
Kleding voor mijn dochter, ze heeft zoveel maar als ik wat leuks zie kan ik het gewoon niet laten hangen.
Absoluut kleding. Zoonlief heeft echt heel erg veel. Ik koop wat ik leuk vind. Vlakbij mijn werk zit een heel leuk, klein winkeltje met merken als Retour, Name it. Ik ga regelmatig in mijn pauze even langs En speelgoed...
Ik heb niet echt een verslaving of uitstapjes doen en met hem en naar de bioscoop gaan ook. Daar gaan we toch regelmatig naartoe. Zijn verslaving zijn helikopters. Is hij helemaal gek van. En brandweerman sam.
Little tikes, dat is over het algemeen lekker stevig. Vtech toet toet. Hij heeft zo ongeveer alles en van de treinen heeft hij 6 sets, dus daar kan hij een enorme baan mee bouwen. Ik heb meer dan 300 disneyboekjes verzameld voor hun. De kleding met een goede korting kopen is wel een beetje een verslaving. Ik ga dagelijks (in de uitverkoopperiode) na of er al genoeg korting is om goed in te slaan.
Wat gaaf!!!! Bedankt super lief dat je die gevonden hebt, durf hem die niet te laten zien want dan houd hij er niet over op hahaha Straks na de zomer is dat fantastisch. Zou je die in de winkel ook kunnen kopen of alleen online?
Ik vind het echt leuk om kleding te kopen voor mijn zoontje. Hij heeft ook standaard teveel eigenlijk. Elk seizoen denk ik dat ik me maar eens moet inhouden, maar ik vind het gewoon te leuk en kan de verleiding niet weerstaan (toegegeven, erg mijn best doe ik niet om minder te kopen ). Verder weet ik het niet.. het gaat in fases, ik kijk naar de interesses van mijn zoontje. Vorig jaar was het Duplo en ben ik daarin los gegaan. Boeken vind ik ook heel leuk om te kopen, maar moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat we de bieb "ontdekt" hebben want het tikt allemaal aardig door
Geen dank hoor, ik keek laatst wat er nieuw binnen was bij Next en de Toy Story sloffen waren me opgevallen vandaar dat ik het nog wist. Soms verkoopt Zalando ook Next, maar dan wel veel duurder dan de Next prijzen op de Next site. In NL/BE is geen echte winkel, alleen online dus. Wat je kunt doen is via Paypal betalen, dan kun je ze eventueel gratis terugsturen als de maat niet goed zou zijn. Of wat je ook kan doen is voordat je bestelt even lid worden van de Next Talk Facebook groep, daar kun je vragen stellen over hoe items van Next vallen. Veel leden daar, dus misschien hebben sommigen die sloffen al in huis en kunnen ze ze voor je opmeten