Verslaving voor je peuter :)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Eendje86, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Iedereen heeft dat wel toch? Dat je fan bent van een bepaald kledingmerk of speelgoed dat je MOET hebben?

Dus drop hier je verslaving, gewoon omdat het kan :)

De verslaving van mij voor mijn dochter
    kleding van z8 <3

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Leuke topic titel :)
    Ik ben wel verslaafd aan mijn zoon, als ik hem te lang niet zie krijg ik afkickverschijnselen ;)

Ik vind de kleren van Zara heel leuk bij hem staan. Daar MOET ik altijd even langs of shop ik online weer allemaal dingen die hij eigenlijk niet nodig heeft :rolleyes:

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Uhm nee eigenlijk niet.
    Koop gewoon wat ik leuk vind haha.
    Ene keer is dat Z8, dan weer quapi maar koop ook regelmatig bij wibra, zeeman, Hema of h&m. Dat overheerst wel meer de kledingkast dan Z8 en quapi enzo.

4. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik kan helemaal niets bedenken... Kleding koop ik alleen als dat nodig is en dan zo goedkoop mogelijk gezien de korte tijd die het relatief gedragen wordt.

5. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Idem hier

6. tuc

tuc Niet meer actief

Kleding in het algemeen, koop het graag en veeeel.
    Mensen die kleding kopen als noodzakelijk, daar kan ik mij niets bij voorstellen haha.

O en knutselspullen:eek:. Ik heb een knutselinloopkast. Menig zelfrespecterende hobbywinkel is er jaloers op. De kinderen kunnen zich hier het ongans knutselen:roflmao:.
    Ik maak mijzelf wijs dat alles echt werkgerelateerd is;)

Logan en 2Jessica vinden dit leuk.
  7. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    :roflmao::D:thumup:

Hier kleine Cars auto's.
    Zoontje vindt ze zooooo leuk en ik blijf maar kijken of ik nog leuke zie voor zijn verjaardag.

HappyRabbits vindt dit leuk.
  8. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Mag het ook de verslaving van de vader zijn?:) Ons zoontje is gek met zijn houten trein en het liefst zou mijn vriend een hele webwinkel leegkopen aan rails, spoorwegovergangen, locomotieven, wagons, tunnels, etc.... Hij vindt het net zo leuk. Groot centraal station heeft zoontje voor zn derde verjaardag gekrijgen, dat is wel het pronkstuk van de collectie maar er kan natuurlijk nog véél meer bij ;).

Zelf vind ik boeken en kleding kopen heel leuk, maar dat laatste hoeft niet van een specifiek merk te zijn.

Jules! vindt dit leuk.
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Ooo ja en kinderboeken, ik mag de winkels van mijn man niet eens meer in.

10. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Kleding en vooral van z8
    En hotweelz...
    Zoontje vind ze zo leuk moet mij inhouden om er elke keer niet een paar mee te nemen.

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.310
    10.278
    113
    Uk zijn verslaving (net 3jaar) is toy story hij is er zo gek op vooral buzz lightyear. In de winkel kijkt hij of hij wat kan vinden, beetje jammer dat het zo oud is dat je naar kringloop moet of internet.

Eigen verslaving knutselspullen en kinderboeken hahaha daar heeft uk natuurlijk geen problemen mee.

12. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Kleding voor mijn dochter, ze heeft zoveel maar als ik wat leuks zie kan ik het gewoon niet laten hangen.

13. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Absoluut kleding. Zoonlief heeft echt heel erg veel. Ik koop wat ik leuk vind. Vlakbij mijn werk zit een heel leuk, klein winkeltje met merken als Retour, Name it. Ik ga regelmatig in mijn pauze even langs
    En speelgoed...

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb niet echt een verslaving of uitstapjes doen en met hem en naar de bioscoop gaan ook. Daar gaan we toch regelmatig naartoe.

Zijn verslaving zijn helikopters. Is hij helemaal gek van. En brandweerman sam.

15. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Kleding überhaupt. Gewoon teveel kleding haha.

16. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Little tikes, dat is over het algemeen lekker stevig.
    Vtech toet toet. Hij heeft zo ongeveer alles en van de treinen heeft hij 6 sets, dus daar kan hij een enorme baan mee bouwen.
    Ik heb meer dan 300 disneyboekjes verzameld voor hun.
    De kleding met een goede korting kopen is wel een beetje een verslaving. Ik ga dagelijks (in de uitverkoopperiode) na of er al genoeg korting is om goed in te slaan.

17. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Misschien zou hij deze ook leuk vinden? http://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st183780#179338

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.310
    10.278
    113

Wat gaaf!!!! Bedankt super lief dat je die gevonden hebt, durf hem die niet te laten zien want dan houd hij er niet over op hahaha
    Straks na de zomer is dat fantastisch. Zou je die in de winkel ook kunnen kopen of alleen online?

19. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Ik vind het echt leuk om kleding te kopen voor mijn zoontje. Hij heeft ook standaard teveel eigenlijk. Elk seizoen denk ik dat ik me maar eens moet inhouden, maar ik vind het gewoon te leuk en kan de verleiding niet weerstaan (toegegeven, erg mijn best doe ik niet om minder te kopen :p). Verder weet ik het niet.. het gaat in fases, ik kijk naar de interesses van mijn zoontje. Vorig jaar was het Duplo en ben ik daarin los gegaan. Boeken vind ik ook heel leuk om te kopen, maar moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat we de bieb "ontdekt" hebben want het tikt allemaal aardig door :o:

20. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Geen dank hoor, ik keek laatst wat er nieuw binnen was bij Next en de Toy Story sloffen waren me opgevallen vandaar dat ik het nog wist. Soms verkoopt Zalando ook Next, maar dan wel veel duurder dan de Next prijzen op de Next site. In NL/BE is geen echte winkel, alleen online dus. Wat je kunt doen is via Paypal betalen, dan kun je ze eventueel gratis terugsturen als de maat niet goed zou zijn. Of wat je ook kan doen is voordat je bestelt even lid worden van de Next Talk Facebook groep, daar kun je vragen stellen over hoe items van Next vallen. Veel leden daar, dus misschien hebben sommigen die sloffen al in huis en kunnen ze ze voor je opmeten :)

Deel Deze Pagina