In april verwachten we nummer 3, de jongste is dan 14 maanden dus zal nog wel een tijdje in de kinderwagen zitten. Welke wagen moeten we nemen, we hebben enkele eisen: - hij moet makkelijk in te klappen zijn en zo min mogelijk ruimte in nemen. - hij moet het zitje in twee richtingen kunnen. - hij moet heel soepel lopen Ik neig erg naar de buggaboo donkey duo maar dat is volgens mij ook meteen de duurste. Welke goeie alternatieven zijn er nog meer.
Je zou op Marktplaats kunnen kijken. Zelf heb ik een andere tweedehands duowagen gekocht, maar daar kan het zitje maar in 1 richting (en dat was prima). Erg fijn om een duowagen te hebben bij dat leeftijdsverschil. Ik heb ;m het eerste jaar heel veel gebruikt, sindsdien sporadisch. Ik weet dus niet of ik 1500+ uit zou geven voor een duowagen..
De donkey zou ik voor kiezen, is een van de duurdere wagens maar super praktisch, en goed weer te verkopen
Wij hebben de donkey gehad. Wat een top wagen! Hij is maar enkele centimeters breder dan een enkele wagen. Stevige wagen en rijdt lekker soepel. Ik vond het een plus punt dat hij zowel enkel al dubbel te gebruiken is. Ik heb de wagen via marktplaats gekocht voor nog geen 900 euro.
Heb die even bekeken maar wij willen graag een wagen met 2 zitjes langs elkaar. Hoe werkt dat met jou wagen als de baby ook groter is en in een zitje gaat. Zit er dan nog steeds eentje onder en eentje boven?
Ja, mijn jongste is nu 8 maanden en ligt dus niet meer maar heeft ook een zitje. Ze zitten inderdaad onder/achter elkaar. Moet wel zeggen dat mijn oudste (bijna 2) vrijwel altijd zelf loopt, dus dan zit mijn jongste gewoon op de voorste stoel. Twee stoelen achter/naast elkaar heb ik maar erg kort gehad.
Dit topic komt elke zoveel weken voorbij. Meestal vind iedereen toch de wagen die ze gehad hebben het fijnste. Ik zou ze gewoon even goed gaan bekijken in de winkel en degene kiezen die aan jouw punten voldoet.
Voldoende bergruimte vind ik ook erg belangrijk. Voor als je even wat boodschappen gaat doen, of een dagje weggaat.
Absoluut de donkey! Erg goed via marktplaats te vinden dus je zou hem tweedehands kunnen kopen. Als je hem nieuw wil dan verkoop je hem straks makkelijk weer door. Als ik wist hoe fijn hij was, had ik hem voor de oudste alleen al gekocht. Je kunt hem ook voor 1 kindje gebruiken namelijk, dan kan je het frame smaller maken.
De Donkey kun je volgens mij ook nog smaller maken. Je krijgt dan een wandelwagen voor 1 kind met daarnaast nog een mandje. Handig voor later, als alleen de jongste nog in de wandelwagen zit. https://apiassets.bugaboo.com/binaries/content/gallery/bugaboocms/strollers/products/donkey-2/usp-no-upscaling/mono-duo/usp-1-resize.jpg
Absoluut de donkey! Wij gebruiken hem al jaren. Is ook erg fijn in de mono stand als je oudste toch zelf gaat lopen.