Hoi meiden ik heb voor onze dochter een paar leuke broekjes gezien bij de zara op internet. Ik wil die bestellen alleen hoe vallen de maten? Onze dochter zit nu op maat 98 dus dan zal ik 98/104 moeten pakken? En de kwaliteit is dat een beetje Goed?
Ik koop het er veel voor mijn lange slanke dames. De broekjes vallen vaak lang en smal uit, echt spaanse maten. Voor vollere kinderen is het vaak niet zo geschikt. De kwaliteit vind ik beter dan van de h&m of hema, de kleding is vaak ook wat aparter. Heb nu kleertjes die mijn oudste heeft gedragen en nu mijn jongste, en het zier er nog prima uit. Als je dochter maat 98 heeft dan zou ik maat 3-4 nemen.
Mijn dochter heeft maat 98 van broekjes en heeft de 2-3 jaar van de spijkerbroekjes van de zara en die zitten nu precies goed.
Mijn zoontje zit nu in maat 92/98. Van de zara heeft hij de broekjes in maat 2-3 Ik vind de Zara goede kwaliteit. Veel beter dan H&m of hema.
Nou dan komt dat goed uit, onze dochter is best dun, en ik heb het probleem altijd dat de broekjes te wijd vallen. Meestal heb ik broekjes van Retour en Vingino. Maar die koop ik altijd in de opruiming, nu hebben ze niks meer, en aangezien dat ik er de volle mep niet voor ga betalen. En ik bij de zara super mooie broekjes gezien voor een goeie prijs.
Heb tot nu toe alleen ervaring met jasjes en truitjes, die vallen goed op maat. Hier idd ook een lange, slanke dochter.
Jep, hier ook zara, valt mooi en goede kwaliteit. Babyspul is ook allemaal vrij goedkoop! 24-36 maanden valt als 92, die wordt hier bijna te klein (en ze gaat nu naar 98, dus dat klopt wel).
Hier met lange slanke dochter ook zara-gek. Ze zit nu in 98 en bij Zara idd de 98/104. Broeken zitten haar echt mooi. Bij andere merken zijn broekjes van 98 nog gemaakt op luiers lijkt wel, en staan ze allemaal bol om haar billetjes. Bij de Zara niet.
Mijn dochter is nog geen 98 cm maar draagt wel 98-104, ze heeft erg lange benen. Het is kwalitatief beter dan H&M maar dat mag ook wel. Het kost echt meer (nog altijd niet erg duur). Schoenen vallen groter
Ja Zara heeft erg leuke, aparte dingen! Weet iemand ook hoe de jassen vallen? Mijn meisje heeft 98 bovenkant en ik heb een hele gave jas gezien maat 104. Zal die (veel) te groot zijn?
Nu heb ik dingen in mijn winkel mandje zitten, alleen hoe moet ik nou betalen? Ik zie geen ideal of zo.
Inderdaad alleen via paypal of creditcard. Levering is erg snel, en als je iets retour stuurt of via de winkel, dan heb je het geld ook weer snel op je rekening! Jas zou ik in maat 2-3 nemen
Het werkt vooral heel omslachtig. Je moet eerst een account aanmaken, die koppel je aan je bankrekeningnummer. Dan moet je wachten tot zij er 2 bedragjes opzetten, daar moet je dan weer op reageren. Dan is dat in orde. Je kunt dan geld op je paypal acount zetten, duurt ook weer lang. Kortom het werkt wel, maar het is een **** systeem, heb er al een (boze) e-mail aangewijd. Met creditcard werkt het in elk geval een stuk sneller.
Ik vind paypal wel goed werken - als je het eenmaal goed hebt ingesteld. Je hoeft geen geld op een paypal rekening te zetten hoor, afschrijving gaat automatisch via je rekening (hier wel tenminste). De levering vind ik juist weer erg lang duren, maar komt gedeeltelijk ook wel door TNT. Ik vind Zara wat groter vallen, qua lengte dan. Heb een smal jongetje die qua lengte heel gemiddeld is en koop ook de gemiddelde maten (24-36 maanden), maar de broeken van vorig jaar van 18-12 maanden passen ook nog (kan ze alleen niet meer omvouwen).
Hier is mijn paypal account ook gekoppeld aan bankrekening en wordt gewoon daarvan afgeschreven na een dag of twee. Werkt heel fijn!
As maandag ga ik shoppen met een vriendin in eindhoven. en daar hebben ze een grote Zara. Dus ga daar even kijken