Ok, ik weet dat het wat vroeg is, maar hoe vallen de winterjassen van mim pi qua maat? Ik ben helemaal weg van de nieuwe wintercollectie en wil alvast een winterjas bestellen.
De winterjas die ik 2 jaar terug bestelde viel klein qua maat, dus ik heb toen een grotere besteld Kleertjes idem...
Valt klein idd! Gelijk even gekeken naar de nieuwe collectie, maar de jassen zijn idd leuk! Die met die bloemetjes! Krijg gelijk de neiging om er ook een te bestellen.
Ok, maatje groter dus. Had ik niet verwacht, heb juist een aantal jurkjes die juist groot vallen. Ik bestel die met allemaal kleurtjes denk ik en het kabouterjurkje en het zwanenjurkje.
Ik vond het wel meevallen met de jas. Mijn dochter is nu 1,31/1,32 m ongeveer en draagt 134/140 en ik heb net een nieuwe jas gekocht maat 140 en die is nu nog een beetje ruim en lang, dus voor de winter precies goed. Hij is ongeveer 70 cm lang, dus valt mooi lang (maar niet te)
Mim-Pi kleding valt vaak kleiner, maar de jassen van vorig jaar vind ik in tegenstelling tot de kleding niet klein vallen (en ik weet van anderen dat de jassen van het jaar ervoor ook niet heel klein vielen). Te groot is het ook echt een 'jas waar ga je met dat kind naar toe?!' verhaal, dat zou ik dus zeker niet doen.
Ik heb de sterrenjas van vorig jaar in 128 voor de oudste voor deze winter, ze is nu 123 cm. En de jas met hartjes heb ik voor de jongste voor deze winter, in 104 en ze is 96 cm. Ze hebben allebei nog ruimte zat in de jas, bij de jongste is hij eigenlijk gewoon nog te groot (gelukkig is het nog geen winter ).