Omdat solliciteren en netwerken tot nog toe weinig oplevert, ben ik me eens aan het orienteren op mogelijkheden voor thuiswerk. Kan iemand me iets aanbevelen? Geen erotische zaken, geen vooruitbetalen voor het ontvangen van producten die je dan maar weer kwijt moet en gewoon een beetje eerlijke betaling. Niet dat je omgerekend eens een euro per uur werk ontvangt. Weet iemand iets?
Is schrijven wat voor je? er zijn websites die opdrachten hebben m.b.t. schrijven, dan moet je bijvoorbeeld een stuk van 500 woorden over schuttingen schrijven. Slaat nergens op, hoeft ook nergens over te gaan, maar het betaald wel. Alleen weegt de tijd die je erin steekt niet op tegen de betaling helaas. Volgens mij was het Clickworker, die site. Kijk maar even, ik heb er tijdens mijn ww al met al 75 euro mee verdiend Ander thuiswerk is haast niet te vinden, veel is nep of je moet stomme reclames aanklikken zodat je 0,01 cent per reclame krijgt... pfff
Wat je in ieder geval NOOIT moet doen is betalen om je in te mogen schrijven!!! Dat wil ik je nog even meegeven, betalen = wegwezen!
Textbroker is betrouwbaar schrijfwerk. Niet altijd even veel afwisselend aanbod en geen huizenhoge verdiensten maar je kunt er heel wat tijd in kwijt . Het is in ieder geval 100% betrouwbaar, ik heb al een stuk of 6 keer laten uitbetalen.
Die tekstschrijf-dingen betalen zeer matig. Dat gaat ver onder het minimumloon, als je het omrekent. Prima om erbij te doen hoor, wat mij betreft, maar we hebben straks helaas wel iets meer nodig, als m'n ww afloopt, dan een leuk zakcentje erbij
Schoonmaken bij anderen ? Ik doe het inmiddels niet meer maar mocht mn dochter gewoon meenemen en kreeg 50 euro voor hele huis te doen. (Was er uurtje of drie mee bezig) Echt ander thuiswerk bestaat volgens mij haast niet meer.
Ik ben via via bij een bedrijf terecht gekomen die mensen zocht voor wat opdrachten voor hun website. Vanuit huis zoek ik bv plaatjes bij de producten of informatie of social media. Wel simpel werk, maar wel vanuit huis! wie weet kun je zo'n bedrijf vinden?
Schoonmaken in eigen huis is al een uitdaging eerste klas als Caitlyn wakker is. Ga het risico maar niet lopen dat ze ergens anders de boel helemaal overhoop trekt
Kan je geen manden strijk tot bij jou laten komen? Dan beslis je zelf nog een beetje wanneer je strijkt. En je kan toch echt wel makkelijk 8 euro per mand vragen of een uurloon rekenen. Hier en daar heb je ook strijkbedrijfjes waar je het echt als job kan doen.
Ja, dat zou wel een idee zijn, vooral omdat dat dan 's avonds ook kan Maar enig idee welke bedrijfjes dat zijn?
Op MP staan misschien ook wel klusjes bij je in de buurt. Ik zie daar vaak mensen op staan die bijv. strijkwerk aanbieden. Ik weet alleen niet hoe dat belasting technisch zit
Neem aan dat je dat gewoon kunt opgeven als verdienste uit overige werkzaamheden. Ofzo iets is dat. Gewoon volgend jaar in April dus. Maar bij 9 van de 10 thuiswerk moet je het zelf aan geven.
Ik doe 'serieus' thuiswerk, maar dit is voortgevloeid uit een fulltime kantoorbaan. Volgens mij is het merendeel van het goed betaalde thuiswerk op die manier ontstaan. (Met uitzondering van eigen bedrijf/praktijk aan huis dan uiteraard).