sinds vandaag wil mijn zoontje van 3 maanden niet drinken. hij heeft wel honger. hij blijft maar huilen. ook als ik de fles wil geven. heb al van alles geprobeert. als ik dan denk dat hij drinkt, houd hij me voor de gek hij zuigt dan op zijn tong. de fles is op goeie temperatuur. een boertje doen. schone luier. niks helpt. wat moet ik doen. als ik hem vast heb is het goed. maar hij moet wel drinken. en ik kan hem niet de hele dag vasthouden. xxxx
speen is net 2 weken oud. gisteren heeft hij er nog gewoon goed uitgedronken. heb zelf nog geprobeert of er iets uitkomt. het komt er gewoon uit. ik heb avent fles en ook avent speen, al vanaf de geboorte
heb je al in zijn mondje gekeken? tandjes? spruw? welke maat speen heb je? 1 of 2 of 3? het kan zijn da thet te langzaam gaat als je evt. nog speen 1 gebruikt. Hier zaten we al snel op speen 3 vanaf 2 maanden ofzo.
heeft hij nu nog steeds niet gedronken? Weigert hij de fles of zuigt hij evt. niet hard genoeg? Zou heel gek zijn als opeens je kindje de fles weigert. Misschien dan van een lepeltje evt. aanbieden? Of wat in de speen knijpen dan komt er melk uit. Misschien dat hij danwel goed gaat zuigen. Anders zou ik het neit weten.
hij drinkt een paar slokken en stopt hij, het lijkt als of hij drinkt. hij doet zijn tong na achteren en zuigt dan op zijn tong.
Ik herken het wel.. Toen mijn meisje dit deed dronk ze gewoon echt neit meer uit een Aventfles/speen.. Ik heb toen snel een Kruidvat-flesje gekocht en hier dronk ze ineens weer super uit. Nog beter zelfs als uit de Avent.. Je kan het proberen.. zijn miss 3 euro ofzow die flesjes..
Je mannetje is echt nog heel erg klein, ik zou toch even de huisarts bellen. Misschien is er toch iets aan de hand. Als er niks medisch is zou je even een difrax flesje kunnen halen, vraagt een andere drinktechniek dan Avent en kan het gedrag dan misschien wat ombuigen!
mijn dochter hebben ze zo op 16 w opgenomen 6 d , en heel veel testen gedaan en uitslag?? ze heeft niks pas nu sinds 3 d begint ze heel goed te drinken en ondertussen is ze bijna 8 maand. voor die 16 w ging alles vrij normaal buiten de reflux. dus nooit gevonden waarom toen zo een gekrijs en ni willen gr
Zou ook eens een andere fles + speen proberen... kan soms een wereld van verschil zijn. En waarom??? Daar kom je niet achter waarschijnlijk... Of misschien heb je nog een andere speen liggen van Avent?? Die eens proberen? Hier altijd Difrax-flessen gebruikt sinds de overstap van BV naar FV, maar toen was ze al bijna 8 maanden. Vaak drinken de kindjes nog het beste uit de goedkoopste eigen merk kruidvat flesjes of zo!
Weet je zeker dat het speentje niet verstopt is? Dat probleem had ik de eerste week met Avent flessen.
Wij hebben precies het zelfde probleem gehad, alleen was hij toen nog iets jonger. Hij deed er zo lang over met die avent fles. Ik had nog een kruidvat flesje liggen (kreeg je gratis met een bon incl. pakje luiers e.d. ) en die heb ik eens geprobeerd en het probleem was opgelost.