Cadeau voor 1 jarige en 2 jarige

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MMM74, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik ben op zoek naar leuke cadootjes voor mijn nichtjes. De een wordt volgende week 1 jaar en de andere wordt volgende maand 2 jaar. Wat zijn leuke cadootjes zo tussen 30 - 50 euro. Ze hebben al heel veel duplo, little people, een loopauto, activity walker, blokken, een poppenwagen een poppenbuggy. Pfff een heleboel dus. Ik wil iets leuks komen voor ze maar wat. Wie weet wat leuks! Ik heb net weer een rondje speelgoedwinkel gedaan maar weet het echt even niet

2. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor een twee jarige iets creatiefs? Klei met vormpjes? Vingerverf?

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Een skippydier misschien?Dit is een skippybal maar dan een beetje anders waardoor ze meer evenwicht hebben

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dagje weg? (binnenspeeltuin, dierentuin bijv.) Is geen 30 euro maar ik heb pas aan een.nichtje nijntje ballerina gegeven en.was een.grote hit. De moeder had zelfs mensen die vroegen waar die vandaan kwam, want wilde t ook.kopen

5. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Leuke ideeën maar ben op zoek naar toch iets anders, wat weet ik alleen niet ;)

6. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Een mooi, wat exclusiever peuterbestekje voor de 2-jarige (was hier echt een hit), of zo'n mini piano, muziekdoosje, serviesje. Of een heel gaaf groot mooi gebonden voorlees (sprookjes) boek met mooie plaatjes. Was hier ook een hit.

Voor de 1-jarige zo'n wheelie bug (lieveheersbeestje), schommelpaard, mooie lamp die figuurtjes op de muur schijnt bijv.

Ik heb zoontjes btw, dus succes is niet gegarandeerd voor je nichtjes:p

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    1e verjaardag activiteitentafel? 2e loopfietsje?

toet toet's autogarage kan ook prima voor meisjes. mijn kinderen zijn er allebei gek van.

8. Storm

Storm Niet meer actief

Nijntje verstoppertje spelen. Erg leuk. Mijn dochtertje gekregen vorige week voor haar 1ste verjaardag. Vinden haar broers van 2 en 3 ook erg leuk!

Het spel Knappe Koppen voor de oudste.

9. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Het is geworden Nijntje verstoppertjes voor de 1 jarige en voor de 2 jarige een Nijntje computer. Dank voor het meedenken!

Deel Deze Pagina