Ik ben op zoek naar leuke cadootjes voor mijn nichtjes. De een wordt volgende week 1 jaar en de andere wordt volgende maand 2 jaar. Wat zijn leuke cadootjes zo tussen 30 - 50 euro. Ze hebben al heel veel duplo, little people, een loopauto, activity walker, blokken, een poppenwagen een poppenbuggy. Pfff een heleboel dus. Ik wil iets leuks komen voor ze maar wat. Wie weet wat leuks! Ik heb net weer een rondje speelgoedwinkel gedaan maar weet het echt even niet
Een skippydier misschien?Dit is een skippybal maar dan een beetje anders waardoor ze meer evenwicht hebben
Dagje weg? (binnenspeeltuin, dierentuin bijv.) Is geen 30 euro maar ik heb pas aan een.nichtje nijntje ballerina gegeven en.was een.grote hit. De moeder had zelfs mensen die vroegen waar die vandaan kwam, want wilde t ook.kopen
Een mooi, wat exclusiever peuterbestekje voor de 2-jarige (was hier echt een hit), of zo'n mini piano, muziekdoosje, serviesje. Of een heel gaaf groot mooi gebonden voorlees (sprookjes) boek met mooie plaatjes. Was hier ook een hit. Voor de 1-jarige zo'n wheelie bug (lieveheersbeestje), schommelpaard, mooie lamp die figuurtjes op de muur schijnt bijv. Ik heb zoontjes btw, dus succes is niet gegarandeerd voor je nichtjes
1e verjaardag activiteitentafel? 2e loopfietsje? toet toet's autogarage kan ook prima voor meisjes. mijn kinderen zijn er allebei gek van.
Nijntje verstoppertje spelen. Erg leuk. Mijn dochtertje gekregen vorige week voor haar 1ste verjaardag. Vinden haar broers van 2 en 3 ook erg leuk! Het spel Knappe Koppen voor de oudste.
Het is geworden Nijntje verstoppertjes voor de 1 jarige en voor de 2 jarige een Nijntje computer. Dank voor het meedenken!