goedenavond dames! weet iemand toevallig, hoe geox sandalen vallen? zijn ze breed of juist heel smal? kindlief heeft nogal brede voeten&hoge wreef ,en eigenlijk loopt ze normaal altijd op twins.. maar nu hebben ze bij kleertjes.com korting op schoenen,en vind die van geox wel leuk! dus vandaar.. ohja,..en vallen ze klein/groot/normaal ?? alvast bedankt! liefs
pff nou doe ik het weer klik op kleertjes.com.. zie mim-pi in de aanbieding nu wil ik kleertjes.com leegkopen *verstop bankpas*
hihihih hier zelfde probleem..zeg telkens tegen manlief " oh dat rokje is ook leuk..en dat jurkje ook..." en dat in 2 maten
Ruben heeft de sportschoentjes van Geox (jawel, die met die lampjes in de hak). Volgens mij vallen ze normaal tot iets breder. Ruben heeft een wat bredere voorvoet en ze passen goed.
Jottum en mim-pi zijn wel mijn favoriet op kleertjes.com. Maar ik heb toch serieuze moeite met het neerleggen van bijna 200 per jurkje Mim-pi is gelukkig iets goedkoper.. Maar daar kan ik nooit van kiezen
200 per jurkje, haha manlief ziet me al aankomen nee dat hoef ik echt niet te doen hoor (en vind ik ook zonde van t geld hoor..) mimpi vind ik erg leuk! maar weten nog meer mensen hoe die schoentjes vallen dan kan ik ze bestellen..
De schoentjes zitten hier prima, maar de sandalen zijn te breed (vooral de riempje kan ik niet goed strak trekken hier. Ik zou dus zeggen dat ze voor jou kindje juist geschikt zouden zijn, maar het kan nl ook dat het per model verschilt en dat er verschil mbt breedte tussen de jongens en meisjes collectie zit. Kun je ze niet in een winkel eerst passen en dan hetzelfde model met korting bestellen?
Mijn zoontje heeft deze http://www.kleertjes.com/fh.html?fh_start_index=25&omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000045051_13068_0&fh_lister_pos=30&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3E{true}%2fbrand_group%3Egeox%2fbrand%3E{geox_toddler_boys_556%3bgeox_kids_boys_558}&fh_eds=%C3%9F&fh_refview=lister (hopelijk lukt de link) Hij heeft ook een hoge wreef en ze passen wel goed,heb wel een maatje groter moeten nemen,normaal heeft hij maatje 20 dus heb 21 moeten nemen voor het sandaaltje. Veel succes om niet je hele bankkaart leeg te maken
haha bedankt! zat ook te denken om gelijk dichte schoentjes voor t najaar te bestellen..maarja geen idee hoe hard ze groeit..