Ik ben de kast aan het opruimen en alle broeken worden van mijn zoontje opeens te kort. Ook broeken die nog zo goed als nieuw zijn. Nu vroeg ik me af maken jullie wel eens korte broeken van lange broeken ? Zo ja hoe doe je dat dan ? (Ik heb geen naaimachine)
Doe het niet altijd, maar soms wel ja. Hoe je dat doet? Ik met de naaimachine, maar die heb je niet. Je zou strijkband/zoomband kunnen halen bij de hema, maar vind zelf niet dat dat echt blijft zitten, na het zomen met het band, kun je het misschien met wat steekjes vastzetten.
Ik heb het vroeger wel eens met een oude broek van mezelf gedaan, toen heb ik gewoon een stuk afgeknipt (wel opgemeten uiteraard) en de jeans gerafelt. Met andere broeken word het lastig zonder naaimachine denk ik.
Nee, ik doe dat eigenlijk nooit. Vooral omdat mijn zoontje nooit rechte broeken draagt, maar altijd tapered of baggy broekjes. Als je die afknipt is heel het model eruit en dan koop ik liever gewoon nieuwe korte. Voor mijn dochter heb ik weleens een spijkerbroekje afgeknipt, voor de boerderij enzo maar vind het dan toch niet zon succes...
Hier knip Ik ze en breng ze bij me moeder. Jaag er snel een zoom in een klaar. Met de hand kan het ook mat is het iets meer werk
Ik heb ondertussen alle leuke korte broekjes van name it gekocht. Maar voor school vind ik die lichte broekjes best zonde. Ik krijg die gele vlekken van dat zandbak zand er nooit uit.ik zat te denken om deze broek korter te maken