Meestal heel even in zijn armen en dan ga ik snel naar mijn eigen helft... Ik ben er gewoon niet zo goed in denk ik... krijg het te warm of mn oor gaat dubbel geklapt zitten of ik lig precies verkeerd en zit met dat harde sleutelbeen...en ik weet nooit waar ik mn armen moet neerleggen... nee ben amateur 'in arm/op borst liggen' Maargoed slapen maar 1 of 2 nachten per week samen (wonen niet samen) dus lig sowieso vaker alleen Met mijn ex sliep ik eigenlijk altijd meteen op mijn eigen helft...
mijn man is een kachel dus in de winter lekker dicht tegen hem aan en in de zomer zo ver mogelijk weg blijven
Eerst even knuffelen en dan naar ons eigen plekje. Hij is altijd erg warm dus begin te zweten, krijg jeuk, dat gesnurk in je oor na verloop van tijd. Nee dank je. Dus hier ook heel romantisch met de ruggen naar elkaar toe.
Gelukkig... nog iemand met 2 aparte dekbedden. Wij worden voor gek versleten.. Mijn man rolt zich ook in en daar werd ik gek van. Soms vindt ik het wel eens irritant als je gezellig bij elkaar ligt en het dekbed dan eigenlijk een beetje te klein is.....
Tot we bijna in slaap vallen liggen we lekker te knuffelen.. maar om te slapen hebben we allebei ruimte nodig... ik mede omdat mijn wederhelft een redelijke bedreven houtzager is in de nacht
voor het slapen liggen we nog even bij elkaar (altijd op zijn weghelft waarom weet ik niet ) en dan vertrek ik vanzelf naar mijn eigen plekkie!
Ik ben heel erg voor "ademruimte" haha. Mijn vriend wil graag tegen me aan liggen, maar ik krijg het dan snel benauwd en kan dan echt niet slapen. Ook in elkaars gezicht ademen vind ik totaal niet fijn. Heb echt ruimte nodig om in slaap te vallen. Misschien niet romantisch, maar anders lig ik de hele nacht wakker.
gewoon alleen, vaak heb ik wel mijn voet bij hem liggen maar in elkaars armen ken ik echt niet tegen...need my space...
Als we toevallig samen naar bed gaan nog even samen maar zodra ik echt in slaap wil vallen toch alleen, ik heb graag ruimte om me heen als ik slaap.
In elkaars gezicht ademen kan ik ook echt niet tegen! Ik draai daardoor ook nog eens van hem weg. Ik vind het ook best lullig soms, net of ik hem afwijs en dat bedoel ik niet. We slapen dus ieder op ons eigen plekje....
Van zondag tot donderdag alleen want dan werkt mijn man. En vrijdag en zaterdag vaak ook alleen omdat ik eerder naar bed ga dan hem.