Ik begin in zijn armen en half op zijn borstkas.. Dan draai ik me om en ga met mijn rug tegen hem aanliggen terwijl zijn arm onder mijn hoofd ligt en mijn buik vasthoudt... mmm heerlijk!!
Niet in elkaars armen, maar ook niet apart. Ik kan niet slapen als ik word vastgehouden, maar wil wel voelen dat 'ie naast me ligt dus we liggen meestal met de gezichten van elkaar af en konten tegen elkaar haha
Ik heb gestemd voor alleen, omdat mijn man veel later naar bed gaat dan ik. Jammer maar helaas; hij eerder en / of ik later werkt hier gewoon niet. In het weekend blijf ik wel eens op en dan gaan we wel tegelijk naar bed. Dat vind ik heerlijk, want dan vallen we heerlijk lepeltje-lepeltje tegen elkaar aan in bed. In elkaars gezicht ademen is hier ook no-go. Man maakt het niet, ik heb er een hekel aan.
hier ook gezellig ruggen naar elkaar toe. even knuffelen eerst en als we echt gaan slappen draaien we dus allebei naar buiten
Hier zeker op eigen plek.. Inderdaad ff knuffelen maar als we echt weltrusten zeggen draaien we ons allebei om, ruggen naar elkaar toe haha.. Ach, zo krijgen we allebei de beste nachtrust, dus vind het prima zo
Eigenlijk altijd alleen. Sterker nog; ik zou er totaal geen moeite mee hebben om alleen te slapen. Niet dat ik niet van mijn man hou hoor. Maar ik lig zo vaak wakker. Dan weer knarsetanden, dan weer te dichtbij, dan weer half snurken en ik ben nogal gevoelig aangelegd. Ik rust niet goed uit en het word van kwaad tot erger. Toen ik net geopereerd was, hebben we een poosje apart geslapen (ik werd 's nachts veel wakker, kon niet goed liggen en alles en we hebben beide dus rust nodig) en ik vond het heerlijk. Zeker toen ik op ging knappen. Wat is het toch heerlijk om alleen te zijn. Stom he.
Nou ik snap je wel! Mijn vriend snurkt, echt vreselijk! En ik word er wakker van en kan dan niet meer slapen. Dus mijn eigen slaapkamer met een 2 persoonsbed voor mij alleen, lijkt me heerlijk!
Wat heerlijk om te weten dat ik niet de enige ben Frustrerend is het ook want is het nog "not done" ook natuurlijk. Zoiets doe je niet in een huwelijk he...LOL
ik mis een optie hier is het soort ritueel ik begin op mijn rechterzij in mijn mans armen die op zijn rug ligt, dan zodra ik wegdommel dan draai ik op mijn andere zij en draait manlief automatisch mee en liggen we uhm lepeltje lepeltje en zo draai ik nog een x aantal keer tot ik in slaap val o en manlief draait vrolijk mee hihihi
Meestal nog even knuffelen en dan ieder op z'n eigen kant. Manlief is binnen een minuut vertrokken en ik lig nog een half uur te draaien dan wil ik graag alle ruimte die ik nodig heb.
Wij vallen nog steeds lepeltje lepeltje in slaap heerlijk! Als we elkaar verliezen in de nacht komt mijn man weer lekker bij mij liggen of visa versa.
We vallen lepeltje-lepeltje in slaap, maar ik word meestal wakker op m'n rug of op m'n andere zij een eindje van hem af, haha.
In zijn armen. Of op zijn minst op 1 arm / schouder (zijn rechter). Wakker word ik altijd alleen. In de nacht draait meneer altijd rond + hij staat altijd eerder op dan ik. Als ik es alleen in moet slapen vind ik dat "koud". En lig ik eeuwen te draaien.
Oh ik heb absoluut mijn ruimte nodig Soms liggen we wel even bij elkaar maar echt niet elke avond. Wat iemand anders ook al eerder zei ik erger me dan alleen maar aan allerlei dingen zijn adem in mijn nek, gefriemel op het moment dat ik wil gaan slapen, voeten die op mijn benen liggen waardoor ik slapende benen krijg enz....pfffff ik kom echt over als een klaag! Maar ja ik ben nou eenmaal erg aan mijn bed en mijn slaap gehecht
Doordeweeks slaap ik sowieso alleen, of met m'n zoontje naast mij. Mijn vriend komt alleen 't weekend thuis. Ook dan slapen we van elkaar af, moet er niet aan denken om lepeltje lepeltje te slapen. Hij valt wel in slaap maar ik niet!