Hoe vallen jullie in slaap?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nipa18, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vallen jullie meestal in slaap?

1. Vaker of altijd alleen

2. Vaker of altijd in de armen van mijn partner

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Melief

Melief Niet meer actief

+1 ik ben een drama met slapen :)

2. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik ben een buikslaper, dat wordt lastig om in de armen van je geliefde in slaap te vallen :p

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hij snurkt! Dus hij moet zich altijd omdraaien en ik draai me dan vaak ook om, zodat ik zijn gesnurk wat minder hoor ;)

4. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook liggen ook altijd lekker knus tegen elkaar aan en sinds ik zwanger ben als ik niet kan slapen leg ik mijn hoofd op zijn borst en luister naar zijn hartslag word ik rustig van en val in zo in slaap
    geen idee waarom maar het helpt wel :D

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

absoluut alleen, ik kan echt niet slapen als ik maar een voet of hand op me voel :) En ook wij hebben ieder een eigen dekbed, veel warmer in de winter, bovendien slaap ik nogal "raar": Ik lig op mijn zij in foetushouding met mijn voeten tegen het voeteneind, ik heb bijna een meter ruimte vrij boven mijn hoofd, ik zou dus rustig in een peuterbed passen, zo in elkaar gepropt lig ik :)

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Altijd alleen, sterker nog hij ligt dan nog niet eens in bed.
    Hij werkt vaak 's avonds dus gaat nooit vroeg naar bed en ik heb juist mijn slaap nodig om er' s morgens een beetje uit te kunnen komen..

7. Delta

Delta Niet meer actief

Alleen, lekker op mn linker zij

8. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik lig eigenlijk altijd als eerste in bed.
    Vind ik ook heerlijk.
    Even niemand om me heen,lekker ontspannen en dan val ik langzaam in slaap.
    Mijn man komt altijd een uurtje naar mij naar bed maar dat merk ik meestal niet.
    Soms gaan we tegelijk naar bed maar hij kijkt dan nog even tv meestal en ik draai me eigen om en val dan in slaap.
    Ik vind het heerlijk om in zijn armen te liggen maar dan kan ik niet in slaap vallen,tenzij ik echt heeeeel moe ben.

9. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hij ligt altijd achter me en zo vallen we meestal in slaap. In de loop der nacht draaien we 10x of we vallen weer zo in dezelfde houding in slaap. Ligt het lekkerste :D

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Haha, hier hetzelfde :D. Aparte matrassen en aparte dekbedden, heerlijk romantisch :p. Kan niet in slaap vallen als ik tegen manlief aan lig. Net als een rolmops in mijn deken liggen op mijn zij, helemaal aan de andere kan van het bed.

11. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Meestal alleen. Mijn man ligt er vaak later in door zijn werk. Als we wel samen in bed gaan liggen, liggen we meestal op onze eigen helft haha. Hij draait zo ontiegelijk veel dat ik daar echt niet tegen aan wil liggen. Dan wordt ik wakker met een blauw oog of zo

12. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Haha hier moet mn vriend bang zijn voor mij kan nogal gek dromen en karate trappen uitdelen en in het echt ook hard trappen, of een keer met mn vuist in de kussen paar keer geramd vlak naast zij. Hoofd.

Ff on topic meestal op eigen helft

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    altijd ieder op zn eigen plek! ik heb echt rust en ruimte nodig en moet niets of niemand bij me in de buurt hebben als ik wil slapen hihi. ook hier heel romantisch dus :p

14. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hihi, ik lig precies hetzelfde.

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ga (veel) eerder naar bed dan mijn man dus alleen

16. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Wij liggen altijd rug tegen rug. Ik lig het liefst op mijn linker zij en hij op zijn rechter. Omruilen is geen optie want in elkaars gezicht ademen vind ik het ergste wat er is :p

17. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afwisselend, maar meestal alleen, wel altijd op zijn bed helft hahaha hij ligt nog net niet buiten het bed zeg maar. Heerlijk warm!

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Altijd samen, ik op zijn borst of lepeltje lepeltje. Als we op onze buik liggen, heb ik vaak zijn hand vast. Ik wil hem voelen anders kan ik niet slapen.
    Gelukkig vind mijn man alles wel prima ;)

19. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Nee, maar het is wel iets waar ik ontzettend mee bezig ben. Mijn man heeft er minder last van, dus voor hem hoeft het allemaal niet zo. Maar ik heb er dus wel last van. Dat is voornamelijk ontstaan ná de geboorte van onze dochter. Kennelijk krijg ik nu zowel overdag als 's nachts veel en veel te veel prikkels en kan ik niet meer ontladen. Het stoort me dat ik zo in elkaar zit ook nog. Dit is echt zo'n maatschappelijk weinig besproken ding die vol zit met "hoe het hoort". Ik baal van mijn gevoelige karakter dat ik dus echt gek word van de energie die om mij heen hangt. En er hangt dus zo'n taboe omheen, dat ik me compleet machteloos voel.

20. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    We liggen uit elkaar en hebben allebei een eigen matras. Ik moet ook ruimte hebben. We liggen soms even bij elkaar maar als ik wil kroelen dan wil hij altijd meer en laat ik daar nou net niet altijd zin in hebben...

Deel Deze Pagina