Baby dry of new baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tania, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    De luiers zijn hier bijna op en we gaan over op maatje 2. Maar nou zag ik dat ze van Pampers twee soorten maat 2 hebben. Baby dry en new baby, wele vinden jullie beter en waarom?

2. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik heb van maatje 2 new baby gebruikt en ben daarna overgegaan op baby dry. Baby dry vind ik iets ruimer vallen. Ze zijn ook goedkoper in verhouding met new baby dacht ik.

3. Opening

Opening Niet meer actief

ik heb van maatje 2 ook new baby gebruikt en de baby dry voor 's nacht. Deze lekt minder snel door en is voor 's nachts wel lekker.

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben baby dry gaan gebruiken toen ik zag dat je voor hetzelfde geld 10 luiers meer hebt dan de new baby.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ben toen ook overgestapt op de Baby-dry, die 10 luiers scheelde me toch net even teveel :p

6. jammetje

jammetje Actief lid

5 mei 2010
    216
    0
    0
    ben ook meteen overgestapt naar babydry veel goedkoper. snap ook niet waarom er twee verschillende zijn??????

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ik gebruik nu nog new baby omdat die de dunne bv poep beter opvangt!

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb het een keer gevraagd. Babydry is minder "zacht" voor het huidje. Ik heb dus tot ong. 4 maanden new baby gebruikt en nu gebruikt in ze alleen 's nachts.

9. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    hmm ik had niet gemerkt dat baby dry goedkoper is. Ik gebruik zelf graag new baby juist omdat ze iets kleiner vallen en omdat ik die plakstrips makkelijker los krijg (ja dat klinkt heel suf maar die groene baby dry strips trek ik soms kapot of krijg ik niet goed los heel raar). Maar 10 luiers scheelt nogal.

10. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Wij gebruikten baby dry voor 's nachts en new baby voor overdag. Het lijkt alsof de paarse pakken (Active Fit?) de opvolger zijn van new baby vanaf maat 4 en die vind ik voor overdag veel fijner dan babydry. Ze zijn wat zachter en m'n zoontje vindt ze ook prettiger. Die van babydry moeten zo snel mogelijk af en die paarse mogen nog even blijven zitten :)P). Het scheelt wel iets in prijs inderdaad, maar voor mij gaat dat kleine beetje comfort wel voor. (Overigens doe ik hem 's nachts babydry om, dan is z'n romper 's ochtends niet doorweekt.)

11. lief83

lief83 Lid

24 jun 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook overdag baby actifit en s avonds baby dry. De babydry voor savonds anders drijft ie zijn bedje uit en de actifit voor overdag. Ik had idee dat hij hierdoor ook makkelijker kon bewegen. Maar nu hebben we even tijdelijk alleen babydry vanwege grote aankoop bij de makro en de maat moet op.:D
    Mijn zoon lijkt het niet veel uit te maken.

12. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    beide gebruikt merk geen verschil. dus ga voor dry baby aangezien die goedkoper is ;)

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij zijn er nog niet uit. Maakt weinig verschil (behalve inderdaad het aantal luiers! Dat wist ik niet!)
    Op dit moment zitten we op #3 voor baby dry. #3 van New baby is nog te groot, dus de maten lopen ook niet gelijk. Baby dry is beter voor lekkere volle plasluiers (voor doorslapers) en new baby is inderdaad beter voor spuitluiers. Ik geef bv, dus die kom ik nog wel regelmatig tegen.
    Ik heb trouwens ook een pak Active hier liggen. Die heb ik nog niet gebruikt...

Deel Deze Pagina