Hi, Wie heeft er ervaring met het fietsplankje? Mijn zoon van 4 fiets op zich wel naast me maar soms gaat het wat sneller als hij bij mij zou zitten. De zadel op buis voor een mamafiets vind ik te duur a 114 euro. Nu zag ik het fietsplankje. Een aluminium plankje tussen je trappers. Wie heeft er ervaring mee en is het wat. Thanks groetjes
Ik heb het even opgezocht want kende het niet, maar vind het een eng idee zeg. Als je kijkt bij "Veilig" dan schrijven ze "- Doordat uw kind "vrij" staat, kan het bij gevaar ( u valt bijvoorbeeld) altijd wegspringen. Een kind in een zitje kan dat niet!" Wat een raar argument! Juist het kinderzitje is een deel van de veiligheid want je kindje zit veilig vast. Zo viel laatst mijn fiets terwijl ik mn dochter achterop vast wou zetten. Zoon zat al vast, dochter nog niet en toen stak er een rukwind op. Zoon zat stevig en goed, dochter had een blauwe arm en heup omdat zij dus onder de fiets terecht kwam. Juist het zitje is de veiligheid Maar waarom doe je je zoon dan niet gewoon achterop? Ik zie hier op school zoveel kindjes van 4, 5 en ouder nog even snel achterop. En ja, ik heb er ook een van zomer 2012 en die zit gewoon nog voor op.
Hi, Mijn jongste kan echt niet meer voorop, hij weegt ruim 16 kilo. Hoopte op ervaringen van gebruikers, ik twijfel ook aan de veiligheid . Thanks voor je reactie
ken het niet maar vind het een eng idee.. geloof ook niet zo dat het kind bij een val er af springt.. zie wel eens op scootertjes dat er een kindje tussen de benen staat.. krijg ik helemaal de kriebels van als ik het zie!! als er wat gebeurt is het kind naar mijn idee een airbag..
Hi, Wie oh wie heeft er ervaring mee en helpt mij over de drempel dat het een topding is Vervoer uw kind veilig met het fietsplankje - fietsplankje.nl Thanks
ik heb er ooit naar gezocht maar kon het online niet vinden. Mij lijkt het ideaal voor de korte stukjes. Vind ze alleen een beetje te duur voor die paar keer dat het handig is.
Geen ervaring maar het lijkt me een eng ding. Het lijkt me niet makkelijk manoeuvreren met een kleuter voor je. Ook niet met het vasthouden aan het stuur. En wat als er een voetje af schiet? Het oogt smal Mijn voorkeur zou naar een fietskar gaan dan.
Wanneer een product een eigen website heeft vraag ik me af of het een goed product is. Ik krijg er een teleshop gevoel bij.
Ik vind het er eng uitzien. Wat gebeurd er als het voetje eraf schiet? Dan ga je met zijn drietjes ongelooflijk hard onderuit. Ik zou het niet durven. En een aanhangfiets, is dat niks?
Lijkt me ook best eng, maar ik zie dat je het gratis een maand kunt proberen. Ik zou zelf eerder voor een dubbel zitje achterop gaan.
Geen ervaring mee, maar het lijkt me zeker niet handiger dan een kind dat naast je fiets. En veilig omdat je kind weg kan springen als je valt Hmm ik heb zo mijn bedenkingen
Ja ik heb hem! Gebruik m nu een dik jaar, superfijn ding. Voetjes kunnen er echt niet afglijden, fietsen gaat er heel makkelijk mee en is niet zwaarder dan wanneer je zonder kind fietst. Je valt juist minder snel, omdat met een zadeltje het zwaartepunt verandert en met dit fietsplankje niet. (En ja ik heb het zadel ook geprobeerd) Hartstikke veilig hoor, ik ben er nog elke dag blij mee. Je kunt m gewoon bestellen, bevalt ie niet kun je m binnen 30 dagen retour sturen en krijg je je geld terug.
Bedankt voor alle reacties. Ik heb hem toch besteld , gelukkig was er nog een positieve reactie. Ik heb hem al gemonteerd. Ik kon helaas geen zadel op buis of zadelzitje, heb een gekke fiets blijkbaar zonder tussenstuk onder de stuurpen. Ik ga hem lekker uitproberen en zal jullie zeker laten weten hoe het is.
Leuk en handig zeg! Ik sla de site op! Moet er alleen nog even over nadenken of ik mijn zoontje wel vertrouw met stilstaan op het plankje..
Mijn vriendin heeft zo'n plankje, ideaal! Die koop ik tzt ook, lijkt me juist fijner dan zo'n zadel op de stang. Waar laten ze dan hun benen vraag ik me af.