Hoi dames, Ik zit in een dubio Ik wil namelijk voor mijn zoontje kleertjes van Prenatal bestellen, maar vraag me af welke maat ik zal nemen! Hij heeft nu maatje 92 aan in principe. Maar kan ik dan ook maatje 92 bestellen bij prenatal? Of valt Prenatal juist klein en kan ik beter voor een maatje groter gaan en kiezen voor 98? Is ook jammer als hij er snel weer uitgroeit... Bedankt alvast!
ik vind prenatal juist groot en breed vallen. maar dat kan ook best komen doordat ik echt een krielkipje heb...
Okee thanks. Dan ga ik denk ik maar voor maatje 92. Vind het ook zonde als ik het koop en dat mn mannetje er nog heel lang niet in past, haha.
Ik vind prenatal juist klein uitvallen. Heb een spijkerbroekje en trui gekocht gisteren in maat 92. Hij zit overal nog op 86, 92 te ruim. Maar de trui kan hij niet lang aan. Heb spijt dat io niet gepast heb.
Valt erg wisselend. Had voor zoon een shirt maat 50 en een 56. Maat 50 was direct teklein terwijl de 56 pas paste toen hij ruim 3 maand was (hij zat toen al in 62/68) Dochter draagt nog een shirt maat 80 die is nog ruim ze zit voornamelijk in 86 bijna 3jaar. Vandaag voor zoon 7 maand maat 80 gehaald en zit goed (86 moest ik omslaan verder zit hij nu in 74)
Lol, 86 en bijna 3 jaar. Mijn dochter zit nu al in 92 met 14 maanden.. Ik vind prenatal geen fijne maten hebben, maar ik heb een lang en vrij smal kind. Prenatal is vaak geen goede verhoudingen voor haar.
Afgelopen weekend heb ik 2 broekjes van maat 74 gekocht bij de prenatal. Nou, die vallen wel enorm groot hoor! Alle andere broekjes die ze heeft zijn allemaal maat 74, die van de zeeman zelfs 80
Bij ons vielen de truitjes en rompers klein en de broekjes normaal. Onze zoon is lang en best wel bol