Ik wou een waterflosser aanschaffen en wou vragen welke hebben jullie en zijn jullie tevreden erover??
Ik moest ook googlen. Volgens mij is dat dus een soort apparaat waarmee je je tanden kan flossen met water.
Ik heb deze: Waterflosser Waterpik WP100 - loveyoursmile.nl - powered by 123webshop.nl Bevalt goed en hier was deze het goedkoopste voor zover ik kon vinden.
Wist tot voor kort ook niet wat het was maar zag het bij "mijn kind is te dik" Was ook wel benieuwd of het bevalt??
die heeft mn man ook, het is wel fijn maar blijft er altijd bij om te doen. zelf vind ik het niet nodig.
Demie, ik ben het volledig met je eens, is inderdaad een goed apparaat, doet wat het beloofd. Ze hebben alle modellen op voorraad en inderdaad ook het speciale model van het progamma mijn kind is te dik, hiermee hebben ze zelfs een speciale aktieprijs op dit moment. Wat ik ook heel leuk vond aan deze webshop is dat ze altijd leuke gratis artikelen meeleveren bij bestellingen. Ik ben het met je eens, zeker de moeite van het bekijken waard.
Goh HK3, wat lief dat je je daar speciaal voor hebt aangemeld om dat hier even te vermelden! *wink wink*
Nee hoor, die webshop is niet van mij...was het maar zo Ik heb al jaren zo'n WP100 en dat bevalt me prima. Ik was op zoek naar die speciale die je ook bij het tv programma voorbij zag komen, vandaar!
*inbraak van een mondhygieniste* Een waterflosser is een heerlijk apparaat, maar.. het is geen vervanging van een regulier flossdraadje, een tandenstoker of een tandragertje. Het haalt wel voedselresten tussen de gebitselementen vandaan, maar verwijdert geen tandplaque.. Er is een nieuw apparaat op de markt de 'AirFloss' van Sonicare (Phillips) Philips SoniCare HX8181/02 AirFloss? ????? Nu slechts ? 99,99 op Tandartsplein Die iets beter scoort op het gebied van plauqe verwijdering.. maar gebruik deze ook alleen ter aanvulling, niet ter vervanging..
Ook de sonicare airfloss is bij loveyoursmile.nl veel goedkoper namelijk 79,99 , maar volgens mij is de WP100 veel beter omdat die meer standen heeft en verschillende tipjes.
Kan best dat ie elders goedkoper is hoor! Heb ik niet specifiek naar gekeken. Waterpik is alleen een waterstraal, AirFloss is een combi water en hogedruk. Is dus een ander apparaat, in gebruik vergelijkbaar, maar effectiever..