dochter heeft smalle voeten en bij haar waren ze te groot. haden al schoenen met veters die je moest strikken uitgezocht
Hier ook een smal voetje, dus misschien maar niet doen dan. Heb leuke online gezien vandaar dat ik het vraag.
De meisjes-glittergympen met lichtjes vallen normaal (zeker niet breed); dochter heeft lange smalle voeten en ze passen haar goed. Zoon heeft een paar schoenen met lichtjes erin die wat ruimer vallen. Dat komt mooi uit, want zijn voeten zijn weliswaar niet breed maar hebben een hoge wreef.
mijn dochter heeft smalle voeten maar de glitter schoenen van hun met lichtjes vallen prima. wel wat groter maarzeker niet breed
mijn dochter is heel tenger en heeft hele smalle voetjes. het was echt geen gezicht! ik vind ze behoorlijk grof...en dan die dunne beentjes erboven. als je kind een wat normaler postuur heeft kan t wel maar bij mijn dochter was t echt..schoenen , waar ga je met dat kind heen?
Wij hebben de laarsjes met glitters en die vallen wat klein. Mijn dochter heeft maat 27 maar nu heeft ze 27+.
Hier vielen ze gewoon goed dochter heeft ook smalle voetjes Enigste nadeel was dat ze super bang was voor de lampjes en ik ze terug heb moeten brengen hihi
Ze vallen normaal maar dochter vind ze niet lekker zitten. Ze heeft lage met lampjes en ze zijn erg stug en daardoor irriteren ze vooral aan de bovenkant. Wat mij betreft geen aanrader want hier liggen ze nu in de kast...