Vraag ivm lengte glijbaan bij speeltoren

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Yuni, May 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yuni

Yuni Actief lid

Dec 28, 2008
    170
    0
    0
    We hebben twee speeltorens van Fatmoose op het oog. De leukste van de twee heeft echter een glijbaan van 2.40m, de andere toren heeft een glijbaan van 3m.

Het lijkt me dat de kindjes aan een glijbaan van 3m veel langer plezier beleven. Wat denken jullie?

Toevallig iemand die een speeltoren van fatmoose heeft staan?

2. amdaa

amdaa VIP lid

Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Ja, ik zou ook een grotere nemen. Hoe kleiner, hoe sneller ze het ontgroeien.

3. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

Nov 12, 2012
    778
    68
    28
    Mijn vriend is momenteel bezig om zelf een speelhuisje te bouwen. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de glijbaan van 2m40.
    Als je voor een glijbaan van 3 meter gaat, zit je aan een plateauhoogte van 1m50. Dat zou voor onze tuin veel te hoog worden.
    Als je een hele grote tuin hebt, kan dat natuurlijk. Wij hebben zelf ook niet een hele kleine tuin (13m bij 6,6m), maar het huisje valt bij ons alsnog groter uit dan verwacht :)

Hier even een fotootje. Dan krijg je een beetje een idee.
    En ik vind de glijbaan van 2m40 ook niet klein hoor. Hebben ze ook vast lang plezie van. We hadden eerst de reuze glijbaan van little tikes. Deze is kleiner dan degene die we nu hebben, en mijn dochter van bijna 4 had daar nog steeds veel plezier van.

Attached Files:

4. Yuni

Yuni Actief lid

Dec 28, 2008
    170
    0
    0
    Hey Ammie

Lijkt me super leuk om zelf zo'n toren te ontwerpen, dan is het ook echt wat je voor ogen hebt :)

Wel euhm, onze tuin is kleiner dan de jouwe :p 6x8m (exclusief terras).

Misschien moet ik de torens met glijbaan van 2,40m toch maar in overweging nemen.

Bedankt voor je berichtje en nog veel succes met jullie toren :D

Share This Page