Hoi meiden, Wij krijgen dit keer een winterkindje. Bij onze dochter waren lekkere dikke sokjes voldoende toen ze net geboren was, maar nu natuurlijk niet. Wat voor soort schoentjes/laarsjes hebben jullie voor de baby's die geboren worden in de winter? Liefs, Banjabes
Geen, gewoon dikke sokjes aan en als we naar buiten gingen had ze een berenpak of skipakje aan en daar zitten de sokjes al aan vast.
geen..ik vind het een gedoe bij baby,s om schoenen enz aan te trekken ze werken niet mee enz vallen vaak uit. Je hebt van die lekkere dikke sokken enz die zou ik aan doen
Ik ga denk ik zelf groter slofjes maken van fleece... onze man had al zulke grote voeten vanaf de geboorte dat veel slofjes etc niet eens passen!
Geen. Binnen is sokken genoeg en in de kinderwagen lag een warme deken en in de maxi cosi een voetenzak
Mijn dochter was van november en toen was t echt bere koud, maar gewoon stokjes aan gedaan en inderdaad deken in wagen,met kruikje ernaast dus niks extra's aan gedaan.
Dikke sokken en warme slofjes voor erover. Als ik naarbuiten ga nog een lekker warm pak erover en een deken in de maxi en als ze bij mij in de doek zit krijgt ze ook lekker veel warmte van mij. Schoenen kan niet bij een pasgeborene al zie ik soms hele kleintjes, lijkt me niet echt fijn voor zoeen ukje.
Ik koop niets. In de maxi-cosi zit ze in de voetenzak, in de wagen onder een deken en mocht ze in de doek mee naar buiten gaan als ik de hond uit ga laten, zitten haar beentjes er eerst nog in en zit ze sowieso onder mijn jas. Heb wel stoffen slofjes liggen trouwens. Vind de Ugg's Erin slofjes wel te schattig trouwens .
Ik heb van die gebreide slofjes.. Ook binnen.. als mijn zoontje in de box ligt dan krijgt hij toch koude voetjes hij heeft van die badstofsokjes aan maar dat is toch niet genoeg.. Die gebreide kun je heel makkelijk zelf maken of anders kun je ze meestal wel kopen bij het rode kruis ofzo.. of je oma lief aan kijken..
Mijn dochter is van december. Zij had een broek met sokjes of een jurkje met maillot aan. Als het erg koud was, deed ik nog extra sokjes (die van de Hema) over het maillotje aan. Hier overheen had zijn zo'n berenpakje met voetjes eraan voor buiten. Nog een dekentje erover in de kinderwagenbak en ze had een prima temperatuur.
Mijn dochter is van oktober. Ik had wel slofjes gekocht (heel leuk bij de zeeman notabene), maar die trapte ze steeds uit. Dus was hier niet echt een succes. En zoals al gezegd, eenmaal buiten liggen ze met alle dekentjes etc. toch al aardig ingepakt. Dus zou er niet echt een prioriteit van maken als ik jou was. Koop 1 of 2 paar goedkope slofjes bij zeeman/H&M/hema. Dan kan je later altijd nog zien.
Ok meiden, thanx voor de reacties. Echte schoentjes zijn dus eigenlijk helemaal niet zo handig. Weet ik dat ook weer! Goede tips!