We zijn al bijna klaar met de babyuitzet. Nog een maandje en ik ben uitgerekend. Nu moet ik alleen nog pampers hebben. Hoor van iedereen dat deze bijna altijd wel ergens zijn afgeprijsd. Weten jullie toevallig waar ze nu afgeprijsd zijn?
Maat 1+2 zijn nu 2de gratis bij het kruidvat if de trekpleister. Ik geloof kruidvat, maar weet het niet meer 100% zeker. Dan heb je 2 pakken voor 12.
Hmm, oke jammer! Weet niet waar ze verder nog in de aanbieding zijn! Zoontje zit nog ruim in de luiers, dus let niet meer op aanbiedingen . Heb je een kruidvat voordeel pas? Daar komt ook regelmatig een 50% korting aanbieding mee.
Wij bestellen ze altijd bij de Wehkamp, worden ze thuis geleverd ook...dan wel ook het pampersmerk, ben van andere niet zo tevreden. In de blije doos zat ook een kortingsbon bij ons om via de wehkamp een maandpakket nummer 1 te bestellen, met 10 euro korting, dat was 2 pak luiers, 2 pak sensitive luierdoekjes en een doosje voor de luierdoekjes in te doen... dus misschien is dat ook wel een goeie om mee te starten??
Bij de prenatal zijn ze nu in de aanbieding - 3 voor 12 euro: Prenatal - verzorging - Luiers en Luieremmers - Prenatal - Pampers Newborn 2-5kg 28 st
Er zijn meerdere pakketten! Ook micro geloof ik. Ik weet het niet zo goed want ik heb ze anderhalve maand geleden bij de Wehkamp besteld met een zelfde soort actie. Ik zag het enkel enkele dagen geleden op de site staan.