Mijn dochter krijgt 2 kiezen tegelijk. Nou was het zo bij haar tandjes als het eerste puntje te voelen was, dat de pijn wel ver voorbij was. Ik voel beide kiesjes al, maar ze huilt veel, slaapt slecht, eet slecht. Moet een kies echt helemaal door zijn, wil de pijn weg zijn?
Hier nog steeds pijn bij doorkomende kiezen. Ze is 17 mnd en bezig met kies nr 6. Ook 2 hoektanden komen door. Ze heeft er goed last van.
Mijn ervaring met kiezen is toch ook dat de pijn weg was na het 1e puntje. Maar hier kwamen er 4 ongeveer tegelijk door. De eerste 3 waren snel door en daar heeft hij vrijwel geen last van gehad (alleen wat hevige driftbuien). De laatste duurde wat langer, maar de dag na (de eerste bij de kies) spooknacht was het puntje door, en had hij geen last meer. Krijgt ze er niet nog meer?
hier pas de eerste kies door(nog niet helemaal) maar merkte toen ik meerdere puntjes voelde dat ze zich beter ging voelen. messchien heeft ze er meer last van omdat er twee tegelijk door komen
Ik zal nog eens goed gaan voelen of er niet nog een ergens doorkomt. Mag alleen bijna niet in dr mondje komen, het is erg gevoelig volgens mij
Dan heb je idd best kans dat ze allen te gelijk komen. Mijn meisje had ze alle 4 tegelijk door met 12 mnd. Nu met 17 mnd komt nr 6 door. Die eigenlijk pas tussen de 2 en 2,5 jaar horen door te komen. Het kan goed pijn doen bij die kleintjes.
De eerste puntjes van de kiezen gingen probleemloos. Maar nu, een tijdje later, komt de kies er van alle kanten door zeg maar en is het drama. Weet niet of het gebruikelijk is, maar bij mijn dochter breekt de kies zeg maar eerst aan de zijkant of bovenkant door en later nog eens vanaf een andere plek.
Hier op het moment ook 4 kiezen en 4 hoektanden Duurt al zeker een week en ondertussen ook nog een dikke aft erbij gekregen.
och, zo zonde voor die kleintjes ze heeft amper geslapen vannacht, dus ook nog is lekker chagrijnig..
Wij zitten ook midden in de kiesjes. Hij laat zich echt niet in de mond kijken of voelen (dan heb je 6 tandjes in je vingers...) dus ik weet niet precies hoe ver we nu zijn, alleen bij een lachbui kan ik het zien! Hij is ook nog eens verkouden geworden dit weekend