Ik zit er aan te denken om deze piercing te nemen Dit is een piercing waar de sleutelbeentjes samen komen onder dat kuiltje als ik het goed uit leg Wie heeft dit ook en wat zijn jullie er nog steeds tevreden mee? Deed het plaatsen van de piercing pijn?
Het lijkt me ongelofelijk pijnlijk. Heb er zelf geen een maar wel 3 andere piercings laten zetten ooit. Ben erg benieuwd naar je ervaring! Ik zelf ben erg benieuwd naar een micro dermanol..lijkt me zo pijnlijk :O
Heb de piercing nooit gehad (wel veel andere), maar wat ik veel hoor is dat deze snel uitgroeit en moeilijk geneest omdat er zovaak kleding etc overheen 'schuurt'.. Dan blijft het lang geirriteerd.
Een vriendin van mij had deze eerst als microdermal maar deze groeide al heel snel uit en liet een litteken over. Nu heeft ze ook dezelfde plek hem laten piercen zoals je een navelpiercing pierced en die zit er nog netjes in.
Ik heb weinig madison's goed zien gaan, vaak groeien die gewoon uit. Ook dermals, maar daar heb ik sowieso slechte ervaring mee. Als je het doet, let dan wel op het sieraad. Het moet een surface-sieraad zijn waarmee het geplaatst wordt. Rechte staafjes en ook curved barbells zijn uit den boze en geven een lagere kans van slagen.
ik heb ook een microdermal gehad .. inderdaad vaak blijven hangen en er uiteindelijk ook uit gehaald .. ik blij f het mooi vinden, maar een madison lijkt me toch lastig ..
Ik ken iemand die heeft daar al enkele jaren een MD zitten. Maar het is wel een plekje waar je huid veel beweegd, dus best kans op uitgroei gok ik
Woa dat lijkt me echt gruwelijk pijnlijk haha. Ieuw krijg er kriebels van als ik de foto's zie. Mijn schoonzus heeft wel een md onder haar sleutelbeen en die bleef altijd ontsteken en daar bleef ze ook regelmatig aan hangen. Als je er al een neemt zou ik toch voor een MD gaan en geen piercing. Het is maar een dun velletje en een piercing groeit sneller uit. Mijn man had vroeg zo'n piercing in zijn nek en die is er gewoon uitgegroeid, hing op het laatst nog onder een dun velletje getver
Ik heb ff gegoogled, maar wat moet dat zeer doen! Ik vind het ook een eng gezicht eigenlijk. Twee dermals daaronder inderdaad, lijkt me beter