Ervaringen met lto3

Discussie in 'De lounge' gestart door Willes, 19 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met dit voedingssupplement. En de reden is dat mijn zoon van bijna 9 met ADD dit nu ongeveer een maandje slikt en ik het idee heb dat het hem echt helpt. Maar soms denk ik ook wel dat het misschien mijn verbeelding is en dat hij gewoon weer even in een makkelijkere periode zit. Voorheen al diverse natuurlijke middeltjes geprobeerd, maar niets hielp echt. Nu lijkt het er echter op dat we toch iets gevonden hebben dat wel iets doet. Ritalin oid zien we echt als laatste redmiddel. Hij krijgt overigens ook therapie om zijn zelfstandigheid en aandacht beter te ontwikkelen en om zijn emoties beter te leren reguleren.

Dus graag ervaringen, zowel positief als negatief, om mijn scepsis weg te nemen;)!

Groetjes van Willes

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik heb ook al op eenzelfde topic van een week geleden gereageerd, maar wil het ook hier wel herhalen: ik merkte geen enkel verschil. Ja, wel in mijn portemonee. Zonde van het geld.

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
  4. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Hier merkte ik ook geen verschil met LT03 behalve dat mijn dochter alleen maar hoofdpijn had sinds ze het gebruikte.

5. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Bij mijn zoon deed het niks. Uiteindelijk met 11 jaar met Ritalin gestart, en dat hielp wel. Achteraf gezien had ik daar eerder mee begonnen. Hij gebruikt nu Concerta en heeft eindelijk rust.

Deel Deze Pagina