Zoals de titel al zegt, hoe valt kleding van het merk Bakkaboe? Ons meisje is 1. Is best lang: 77cm en smal. Ze heeft nu voornamelijk maat 80, soms 86. Nu wil ik een jas bestellen van Bakkaboe, maar twijfel over de maat. Hoop dat iemand antwoord heeft.
Hier kort. Maar ik heb een smalle dame met een lang lijf. En de kleertjes die ik er van heb gehad waren allemaal vrij kort bij haar.
Valt gewoon normaal. Ik heb dochter 84 cm en gewicht 12kg. en toevallig 2 jassen hier. Jas 80 is op zich okey maar ze heeft het nooit aan gehad omdat andere had die ik leuke vond. Jas 86 is ook okey eigenlijk beter dan 80. Rokje hier ook maat 86 die is iets lang maar kan wel. Hangt van model af
Ja hier dus ook denk ik. Mijn dochter heeft van veel merken nog maat 62 van broek maar heb 2 broekjes van Bakkaboe in maat 68 die nu net pas zijn.
Normaal inderdaad, maar ook hier gauw te kort maar dat hangt ook van de bouw van je kindje af natuurlijk
Ik heb best een lange en een dame met stevige heupjes. Mijn ervaring is dat de truitjes bij haar wat korter vallen (niet perse smal) en de broeken bij de heupjes wat strak vallen, waardoor ze de broek niet aan kan. Denk dat het bij jouw dame dan wel past. Mijn dame is namelijk bijna 1 en 83 cm.