hoe valt dameskleding H&M?

Discussie in 'De lounge' gestart door Polletjepiek, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Haai

Gister kreeg ik een nieuwe folder van H&M en zag daar best leuke dingen in staan. Nu twijfel ik een beetje over de maat.
    Valt dameskleding van H&M groot of klein? Twijfel tussen maat M en L.

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik vind H&M altijd vrij groot vallen, vrij breed. Ik zit ook tussen M en L en neem bij de H&M altijd de M. Broeken wisselen enorm per model, die zou ik online niet bestellen, of meerdere maten.

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    In mijn ervaring valt het eerder kleiner, maar het verschilt wel enorm per kledingstuk. Soms 2 verschillende broeken in dezelfde maat, maar de ene past perfect en de andere is te klein...
    H&M is dan ook de enige winkel waar ik altijd even pas :)

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik vind H&M juist klein vallen, moet altijd 1-2 maten groter pakken

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#5 Polletjepiek, 18 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2011
    Broek koop ik eigenlijk ook nooit online, gaat hier om jurkjes en shirtjes. Ben vrij klein dus broeken pas ik het lieftse in de winkel 9 van de 10 keer moeten ze ingekort worden. En voor een H&M winkel moet ik naar de binnenstad van Groningen dus bestel ik H&M liever online, tot nu toe eigenlijk alleen voor ons dochtertje.

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, shirts en jurkjes vallen meestal gewoon goed. Het zijn echt vooral broeken die twijfelachtig zijn vaak ;)

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

van de week is weer gebleken dat h&m meestal nog steeds te klein uitvalt hier.

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik vind het altijd wazig bi jH&M. de ene keer is maat s nog te groot, de volgende keer L te klein.

Ik heb voedingsbh's van de H&M. De eerste gepast. helemaal prima. De 2e keer online besteld (zelfde model, andere kleur) en nu viel hij een maat groter uit. Dus..

9. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind bovenkleding altijd wel goed. Maar broeken enz vind ik heel groot.

10. vive2

vive2 Fanatiek lid

Wisselt enorm. Ik heb wel eens een broek aangepast in mijn maat die ik nog niet over mijn enkels kreeg en wel eens een broek in mijn maat gepast die me van mijn heupen afzakte. Valt geen pijl op te trekken daar. Volgens mij laten ze de kleding ook overal fabriceren en niet in één land. Kleding uit bijvoorbeeld Azië valt altijd kleiner dan kleding uit de U.S.A..

11. Dinnah

Dinnah Actief lid

9 mei 2008
    136
    0
    0
    En ze hebben een beroerd bezorgservice. 8 mei wat spulletjes besteld, wordt misschien volgende week bezorgd. Alles was wel gewoon op voorraad volgens de website.

Ik hou niet van shoppen, bestel dus vrij veel online. H&M wordt het dus niet meer.

12. Dana

Dana Niet meer actief

ja vind ik ook, en dan vaak de pijpen 3 meter te lang ;)

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik vind het ook vaak te klein uitvallen en veel truitjes vind ik ook te kort. Zelfs toen ik nog maat 36 had moest ik een L bestellen wilde het goed vallen en een 40 voor de broeken en nu dus nog een maat groter:( Maar... dan denk ik.. ik bestel maar groot en dan is het weer veel te groot.... Het wisselt heel erg..
    Hier ook de ervaring dat de broekspijpen vaak net iets te lang zijn.

Deel Deze Pagina