Kan ik met dit weer (harde wind) fietsen met een baby voorop (+windscherm) Of is dit niet veilig? Ik heb nog nooit met dochtertje gefietst, sinds gister nieuwe fiets en wou een test ritje maken
Kan je baby al goed zelfstandig gaan zitten dan? Er wordt geadviseerd om pas met de baby te gaan fietsen als de baby zelf kan gaan zitten. Dit i.v.m de rug die dan pas sterk genoeg is. Qua weer zou ik kijken naar wat je zelf het prettigst vind! Kun je zelf goed fietsen met harde wind?
Qua weer lijkt het mij geen probleem, maar je dochtertje lijkt me persoonlijk nog wel behoorlijk jong voor op de fiets.
Mijn dochtertje kan sinds 7 maanden zelfstandig zitten. Ze kan ook zelf gaan zitten. Is het toch nog té jong? Wat betreft de wind, voor mij geen probleem, maar mét baby is het anders. Vind het eng....
Dat is waar. Omdat ik nog nooit met baby heb gefietst is het even wennen... Beter dat ik even ermee wacht, dat het niet zo waait. Maar vinden jullie haar té jong voor op de fiets? Juist omdat ze zelf zit dacht ik dat het geen kwaad kon...
Ik ben ook al gaan fietsen toen mijn dochter 8,5 maand was. Ze kon zelfstandig zitten. Een tip die ik had gekregen om te kijken of ze stevig zit. Zet haar op de grond en laat haar een speeltje volgen van links naar rechts om haar heen. Ze moet dan haar evenwicht kunne bewaren. Als dit lukt, fietsen maar! Maar met deze wind en regen zou ik nog een paar daagjes wachten.
Net getest, en geslaagd Nu wachten op mooi weer..... Lijkt mij erg leuk om te fietsen met dochtertje, zij zou het ook geweldig vinden denk ik!
O, leuk he! Ik heb ok het stoeltje binnen en wil ook zo graag met haar gaan fietsen... Ik heb manlief beloofd dat ik de ondergrens van 12 graden aan zal houden, anders krijgt ze het koud
Ja, kan niet wachten Maar helaas werkt het weer niet mee.... Word alleen maar weer kouder Het was afgelopen dagen zo lekker buiten. Maar ja, komt wel goed!
Ik heb gister voor het eerst gefiets, heb gewoon een skipakje aan gedaan maar ik merkte wel dat ze de wind in haar gezicht niet zo leuk vond in het begin maar dat wende snel genoeg
Met een skipakje kan het wel hoor! Lekker inpakken, let ook op de voetjes en in het begin gewoon niet zo lang gaan. In een kwartier zijn ze echt niet verkleumd als ze goed ingepakt zijn en het valt erg mee met de wind achter dat scherm. Hier ben ik ook met 8 maanden gaan fietsen. Ze kon met 5 maanden zelfstandig gaan zitten maar toen vind ik het wel erg vroeg. Als ze stabiel zit dan kan het vind ik. Geniet ervan, is zo gezellig!
Wat een super leuke foto miffy! Ik heb zelf geen skipak voor mijn dochter, dus moet ik toch wachten tot het ietsje warmer is... Maar, heb er nu al veel zin in!!
Je zegt dat ze al een tijdje goed kan zitten en zelfs kan gaan zitten. Wat dat betreft kan het wel. Maar als je het eng vind, dan zou ik nog ff wachten op iets beter weer. Warme jas aan en een dekentje om de benen kan ook prima hoor!
volgens mij wel leuk, in het begin schrok ze een paar keer van de wind maar al snel zat ze te kletsen en te lachen en daarna heerlijk om zich heen te zwaaien