gaan staan in kinderstoel en in het winkelwagentje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marykay, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Mijn kleine boef (13m) is een goede eter, maar als de ergste trek weg is gaat hij staan in de kinderstoel en wil er uit. Dan is het een hele strijd om hem weer te laten zitten. Hij blijft soms een minuut weer zitten, maar vaak eindigt het in heel hard brullen en zet ik 'm toch maar weer op de grond. De 1ste paar keer dat hij het deed was het echt zo'n moment dat ik inwendig moest lachen, want hij staat er zo trots bij te kijken, maar nu begin ik het toch wel erg vervelend te vinden.
    Als hij dan op de grond loopt komt ie wel weer even langs en eet hij nog wel een stukje brood.

Maar hij doet dus niet alleen in de kinderstoel, maar ook in het winkelwagentje. Even boodschappen met de fiets doen vind ik niet meer leuk. Ik geef nu vaak zijn beker drinken of iets te eten of een speeltje, maar dat is van korte duur en probeert hij toch weer te gaan staan.

Herkent iemand dit en hoe ga je er mee om? Doe ik het zo goed of maak ik een verwend een jongentje van hem, door hem zijn zin te geven?

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha ik herken het ;) mijn zoon was net zo. Op het KDV moest hij al in een tuigje zitten in de kinderstoel en hier thuis later ook. Heb je geen tuigje standaard aan je kinderstoel? ik nl wel. en winkelwagenprobleem herken ik ook... Maar een Sjaal doet wonderen! Sjaal om zijn middeltje en achter het stoeltje vast maken. eerst lach je er idd om maar het is erg gevaarlijk, ze kunnen zomaar vallen nl.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

tuigje kopen, die kan namelijk ook in de kindestoel gebruikt wqorden, maar je kan hem ook aan het winkelwagentje vast klikken (langleve ikdea die dits tandaart heeft)

4. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi hoi,

Hier ook zon droppie:d haha. Ze klimt ook uit alle kinderstoelen/ winkelwagentjes.
    Ik heb bij de prenatal zon tuigje gekocht.
    Die kun je vast maken aan allerlei kinderstoelen en winkelwagentjes. En als ze gaan lopen kun je hem ook gebruiken als weglooptuigje! Heel makkelijk:D

suc6

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Inderdaad met een tuigje vastzetten, want iedere keer strijd is niets. NU zit hij vast en snapt op een gegeven moment dat hij moet blijven zitten, Dus: Winst voor mama, want je geeft hem niet zijn zin en de strijd houdt (hopelijk) op!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ook hier een kindje wat vast zit. En wil ze in het winkelwagentje niet blijven zitten, dan mag ze nog wel in de grote wagen zeg maar...
    Ook boodschappen doen in een winkel die zo'n autootje heeft, waar je zelf boodschappen mee kan doen, ging hier heel goed.

Ik ben daarvoor een tijdje speciaal naar de C1000 geweest die hem hier had ;)

7. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook hetzelfde probleem, nam gister een hap van mijn taartje bij V&D en toen ik weer keek stond ze rechtop in de kinderstoel :$
    Die tuigjes kun je dus gewoon los kopen??? Ga ik gelijk doen!

8. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Dankjewel voor jullie reacties! Ik ga ook maar snel zo'n tuigje halen.

@Athina, ik heb hem ook wel eens tussen de boodschappen gezet, maar dan probeerde hij zijn tanden weer in het fruit te zetten dus maar weer gauw terug in het zitje.

@Jojo23, ja ze doen het zo vlug. Gister was ik nog maar net in de AH ging ik nectarines pakken. Hoor ik achter me een mannenstem ga maar weer zitten dit is veel te gevaarlijk. Stond hij dus al weer hij zat nog geen minuut erin.:$ Ik kon hem ook niet te dicht bij het fruit zetten, want dan graait ie daar in of gaat schreeuwen dat hij een nectarine of aardbeien wil.

9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Tja..
    Mijn dochter klimt uit kinderstoelen en winkelwagentjes. Ik zet haar nu ook vast met het tuigje. Ze gaat dan nog steeds staan en weet zich er soms nog half uit te wurmen (vanmiddag nog toen ik het fruit stond af te wegen..) maar echt gevaarlijk wordt het gelukkig niet meer :)

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik herken het niet want hier zit hij altijd in gordeltjes. wel zo veilig ook trouwens.

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oeew ja dat staan in de stoel is hier ook begonnen. nu kan ik er idd ook af en toe om lachen hoor want hij is enorm trots op zichzelf.

ik doe precies hetzelfde als jou, als hij echt niet meer wilt zetten haal ik hem eruit en laat hem dan maar zelf komen om een hapje te halen. mij maakt het niet uit zolang zn bordje maar leeg is.

boodschappen halen doen wij hier nog met de kinderwagen, daar kan hij gelukkig niet uit klimmen

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja tuigje en als je geen tuigle heb pak je een sjaal werkt ook perfect en desnoods neem je een sjaal mee naar de winkel jammer dan dat mensen kijken hij moet leren blijven zitten.

maar als jij elke keer toe geef en hem uit eindelijk toch de stoel uit haal terwijl hij niet klaar is zal hij het nooit leren ! hij test je gewoon erg uit en uiteindelijk krijg hij op die manier wel zijn zin van je .

Deel Deze Pagina