14 maanden en Vaak wakker het s nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door quinten2011, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mijn zoontje is 14 maanden,En slaapt heel slecht. Overdag mag ik blij zijn als hij een keertje slaapt.
    Het s nachts wordt hij wel drie à vier keer wakker.
    We hebben al van alles geprobeerd, vorige week zelfs met sleepzz begonnen, heeft drie dagen doorgeslapen maar daarna weer t zelfde liedje.
    En overdag schreeuwt hij ech moord en brand als hij naar bed moet.

Maakt iemand dit ook mee want ik ben er echt radeloos door aan t worden.

2. Linniestra

Linniestra Actief lid

23 jan 2011
    119
    0
    0
    Hallo :)

Onze dochter heeft ook zo'n periode gehad en nu sinds een week, slaapt ze weer als een roos! Ik moet het nog niet te hard roepen, want ben zo bang dat ze weer gaat "spoken" s'nachts. Ik was inmiddels aan het einde van mijn energie. Ik wil je geen angst aanjagen, maar hier heeft het echt lang geduurd, maandje of twee. Ik was ten einde raad en heb van alles geprobeerd! Ook op het forum een topic geopend, niks hielp. Ik hou het er maar op, sprong!

Heel veel succes! Linda.

3. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Linda hij heeft al vanaf de geboorte dat hij slecht slaapt. Hij slaapt dan een week de nachten door en dan denk je eindelijk. En dan valt hij weer in t oude ritme terug. Mijn energie is echt op.

Groetjes nicole

4. Koesje

Koesje Niet meer actief

Mijn zoontje van bijna een jaar is ook weer zo aan het spoken!! De gouden tip heb ik nog niet voor je maar wordt er ook een beetje moedeloos van...
    Wil zo graag doorslapen!

5. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi koesje dat denk ik. Dat wil ik ook graag

Misschien vinden we binnenkort de gouden tip

6. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Pffff herkenning!!

Ons zoontje heeft nog nooit doorgeslapen.. maar we wisselen het wel af, en als we beide bek-af zijn gooien we hem bij ons in bed.. maar af en toe ohhh.. kunnen we hem wel achter het behang plakken!

en momenteel ook nog eens niet fit - doorkomende kiezen- doorkomende tanden en ga zo maar door..
    tussen 2 en 3 snachts wakker, en niet meer in slaap te krijgen!

Ik hoooop toch dat er een tijd mag komen dat ik weer door kan slapen haha..

7. Chocolatecookie

23 jul 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje (van ruim 13 maanden) heeft nog nooit een nacht doorgeslapen. Echt vermoeiend hoor, die gebroken nachten.

Nu heeft hij weer last van een tandje en kiesjes die doorkomen, dus elk uur wel wakker.

Hoop echt dat we snel weer eens door kunnen slapen, ook al is het maar 1 x per week haha.

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier nog 1 :( Nu weer....

Ze heeft van 4 tot 8 maanden redelijk geslapen en sindsdien kan ik de nachten dat ze door heeft geslapen op 2 handen tellen.

De laatste tijd is het helemaal zwaar, ze begint om 12 uur snachts en gaat pas rond 4 uur weer slapen....
    We hebben al vanalles geprobeerd:
    Flesje (omdat ze overdag nog niet goed eet)
    Drinken
    Flesje in bed
    Even bij ons op bed en na kwartier weer terug
    De 5 minuten methode
    Negeren (wat het alleen maar erger maakt, als ze ik haar dan oppak moet ik haar het 1e kwartier rustig maken)
    Overdag meer slapen
    Overdag minder slapen
    Toch de ochtendfles weer geven
    Middagflesje weer ophogen
    enz enz

Niks helpt, het enige wat nu helpt en dat is niet goed dat weet ik, is uit bed naar beneden en in de box met drinken.
    Ik praat al die tijd zo min mogelijk tegen haar.
    Na 1a2 uur wordt ze weer moe en als ik haar dan in bed leg is ze wel stil tot 8 uur s'ochtends....
    Ze is echt klaarwakker....

Het begint me nu echt op te breken, ik kan niet meer :(
    5 van de 7 nachten is ze tussen 12 en 4 wakker en ik dus ook....
    De overige 2 nachten moppert ze wel maar dat is maar een paar tellen en dan slaapt ze verder.

9. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is echt vermoeiend. Als hij tien nachten door heeft geslapen dan is t veel. Ik heb zoveel al geprobeerd en er ook al veel geld aan uit gegeven. Maar niets hielp.
    Ik wissel niet af met mijn man want ik werk niet momenteel, en hij wel.
    Maar mama 's we moeten nog even volhouden. Als ik de gouden tip heb dan laat ik t jullie weten.

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Als ik de gouden tip heb laat ik het jullie ook weten....
    Hier is het de laatste 2 dagen alleen maar erger aan het worden :(

Ze gaat om kwart over 7 naar bed en gaat dan gelijk slapen, na een uur wordt ze wakker en zet het op een krijsen.... Dit kan ze lang volhouden en ook hier helpt niks.... :(
    Als ze dan eindelijk slaapt wordt ze vervolgens om hal1 a 1 uur weer wakker om de volgende ronde in te gaan tot een uur of 4 s'ochtends....

Ik ben nu heel hard voor mezelf en ga niet iedere 5 minuten maar om het kwartier naar haar toe....moeilijk maar ik weet niks anders meer.... :(

11. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hier hebben we dat ook een tijdje gehad.

Hebben jullie al een nachtlampje op de kamer. Hier hielp dat wel dan is niet helemaal donker als ze eens wakker worden s nachts. Hier hebben we ook een tijdje kindival tabletjes van vsm gegeven hielp ook goed en ze kwam weer in haar ritme.

Komen er misschien tandjes door? Hier hebben we dan ook altijd van die nachten telkens wakker.

Misschien hebben jullie er iets aan

12. sanwol77

sanwol77 Lid

27 okt 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat herkenbaar zeg....mijn meisje is nu 1 en we hebben ook nog geen week goed kunnen slapen, en als ze een nacht 'doorslaapt' dan is ze erg vroeg weer wakker ,soms tussen 5.00 en 6.00!
    We zijn wat gewend want onze oudste heeft het ook gehad dat was zo goed als over rond 3,5 jaar.
    sinds een week is elke gang naar bed een drama....huilen,boos...weer een sprong denk ik dan..
    Energie...? Wat is dat....dat is al een poos weg;)
    Ik lees met iedereen mee voor goede tips,
    Sterkte met de nachten allemaal...

13. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben een nachtlampje aan. Maar voor de rest van alle middeltjes helpt niet. Geven hem wel nog sleepzz siroop. We blijven maar hopen dat t snel over gaat en eens eindelijk een nacht door kunnen gaan slapen

Succes allemaal. Dacht altijd dat we de enige waren waar dat was

14. Bastet

Bastet Niet meer actief

#14 Bastet, 6 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2012
    Wat hier geholpen heeft was een beetje mopperen, en heel duidelijk zeggen dat mama nu ging slapen, en dat ik echt niet meer terug kwam voor het ochtend was. Ik zei hem dat het me niet uitmaakte of hij ging slapen of spelen, maar mama gaat nu wel slapen, welterusten en tot morgen.
    Hij heeft die nacht nog wel gehuild, maar ik ben er niet meer naartoe gegaan.
    Sinds die nacht slaapt hij goed door, en mama ook :D

Beter nog, sinds die nacht gaat hij meteen na de ochtendfles weer terug naar bed en slaapt dan tot minimaal 9 uur.
    Net zelfs tot half 11! :$:D

Nu grote zus nog even aanleren om niet voor 9 uur op haar deur te laten kloppen, anders moet ik nog om half 8 beneden blijven.

15. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas hebben we dat ook geprobeerd maar helpt niet

16. Bastet

Bastet Niet meer actief

Hoe lang heb je het geprobeerd? 2 nachten? 3 nachten?
    Soms heeft het meerdere nachten nodig.
    Tenzij er iets medisch aan de hand is, natuurlijk.

17. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb t een maand vol gehouden maar. Hielp niet ga maandag een verwijskaart voor de kinderarts vragen.

18. Bastet

Bastet Niet meer actief

Oh jee, dan hoop ik dat er niet iets medisch aan de hand is.

19. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb t vermoeden dat er wat met zijn oortjes is hij zit er vaak aan te trekken en te duwen. Heeft al vaak oorontsteking gehad

20. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ai, dat is niet leuk voor hem, en voor jullie.
    Heb je de mogelijkheid om hem af en toe een nachtje uit logeren te laten gaan?
    Dan kun je zelf eens een nacht goed slapen, is ook heel belangrijk!
    Mijn humeur gaat na een aantal slechte nachten rap achteruit en met een goed nacht komt het weer helemaal goed. :)

Deel Deze Pagina