heel veel windjes en boertjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

mijn dochtertje huilt best veel
    als ik haar uit bed haal laat ze meteen een boertje,
    merk ook dat ze vaak huilt om pijn en als ik haar dan op haar buik op mijn arm leg laat ze heel veel windjes.
    wat zal t zijn ??
    hebben jullie dit ook ? en wat kan ik er an doen

2. happymama

ben ik de enige die dat heeft . of ja mijn kindje dan ??

3. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hoi,

Mijn zoontje heeft ook vaak nog boertjes als ik hem uit bed haal, heeft ze geen last van krampjes? Gebruik je daar al wat voor? Ik gebruikte sab simplex en dat gaf wel wat verlichting. Heeft ze het de hele dag?

Groetjes

4. happymama

niet heel de dag maar wel vaak
    ik heb nu nutrilon voeding voor krampjes en heb infacol en cinababy geprobeerd maar dat werkt niet echt

5. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Mijn zoontje huilde ook veel de eerste paar weken, hij is een maandje ouder dan Britt zie ik. Wij zijn toen gaan inbakeren, omdat hij uiteindelijk toch oververmoeid bleek te zijn. Bij ons heeft het goed geholpen, maar hij heeft ook nog van die dagen dat hij 2 uur krijst en pas als hij een boel windjes laat is het over. Geef je flesvoeding? Zou het miss aan de voeding liggen? Ik weet het niet hoor, probeer een beetje mee te denken met je.

6. happymama

heb alles al geprobeerd inbakeren ook en t bedje omhoog
    ben gestopt met borstvoeding omdat er niet genoeg komt en heb geen tsr meer ook niet met neuspray en stuwing heb ik al helemaal niet meer ik ben nu met kolven aan t afbouwen dus ze heet 1 fles perdag borstvoeding en heb nog wat voorraat in de vriezer

7. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier hadden we hetzelfde probleem en ook van alles geprobeerd.

Uiteindelijk was de osteopaat het enige dat heeft geholpen.Ik kan het echt aanraden....hij drukt en duwt wat, haha, maar t werkt! Tenminste hier en ik hoor in het algemeen erg goede reacties.

Groetjes Marieke

8. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    onze dochter boert ook nog ontzettend lang nog na het voeden. Als je haar in bedje legt na 15min vaak weer huilen, laten boeren en dan weer terug lggen.
    Toen ze jonger was flink veel stink scheetjes waaraan je kon merken dat 't daarbinnen niet helemaal gewend was.
    Ook bij osteopaat geweest en ingebakerd slapen (puckababy).
    Het gaar nu stukken beter in ieder geval!

Deel Deze Pagina