welk buitenbadje en waar te koop?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ivm lekkage die ivm sneeuw niet verholpen kan worden en we graag toch met kerst even weg willen bedachten we dat we wel een buitenbadje voor baby-dreumes kunnen kopen aangezien we die vd zomer dan toch zouden willen kopen....
    maar waar kan ik op korte termijn zo´n ding kopen? maakt het nog wat uit merk etc? tips?
    en vanaf wanneer is dit leuk voor kindjes? al vanaf 10 maanden?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hmmm, lijkt me best koud nu zo'n buitenbadje.

Geen idee waar je die nu kan krijgen.

Doe je er gekookt water in?

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Nee joh gekkie!!! hihi!
    het is voor de lekkage... en hopen er in de toekomst dan ons kindje in te kunnen doen!

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Lol wat een idee! Mijn dochter is nog een beetje klein dus ik kan je niet helpen maar ik vind het een grappige topic :)

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha. Nou een badje kost meestal niet veel dus ik zou zelf gewoon snel ergens een badje halen, als ze uberhaubt nog ergens verkrijgbaar zijn want dat zal wel moeilijk worden vrees ik.
    Mocht je er niet aan kunnen komen, hebben wij er misschien eentje in onze winkel liggen in het magazijn, maar weet niet of je die nog op tijd zou hebben als ik hem op stuur.

6. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    maar waar in godesnaam??
    bij de intertoys dacht ik?
    of misschien ook wel bij de baby blokker?

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    zou een kleintje nemen als ze ze nog hebben in de winkels, is echt seizoen gebonden! Ik had hem van de zomer bij de action, maar je kan ooks bij de intertoys, bart smit, blokker, marskramer, toys xl enz kijken net wat bij jou in de buurt zit!!

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Misschien heb je wat aan deze? Ik denk dat het in winkels nu niet echt te verkrijgen is. deze hebben ze in de zomer idd bij intertoys blokker bartsmit. En misschien toys XL

Zandbak lichtblauw, schelp 2 delig

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Als je er al aan kan komen zou ik hem niet gebruiken voor andere doeleinden, die opgeblazen banden zijn zo lek. Ik had van de zomer een heel kleintje van de hema, leuk voor een beetje spelen hoefde maar heel weinig water in. Ik had me vergist in de diameter. En we hadden een familie zwembad van de kruidvat, was van de zomer wel lekker met mijn dikke buik.

Komende zomer maar eens kijken of ze niet lek gegaan zijn.

Die zandbak schelp kan veel meer hebben, is lekker stevig.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :) ik ben een beetje dom vandaag.

Maar goed.

Een schelp is inderdaad een hele goede. Isabella zit daar nu ook nog steeds erg graag in. Ik heb hem zelfs nu in de badkamer ( heb geen bad) om de kids samen in bad te doen. Ideaal ding. Kan niet teveel water in en is net diep genoeg

Deel Deze Pagina