Hema en de prikkel maatlabels

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Meryl, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

    Meryl Bekend lid

    30 jan 2009
    737
    0
    0
    Hallo,

    Ik vind dat de Hema echt veel leuke kleertjes heeft, dus koop er trouw voor mijn dochtertje. Nu vind ik alleen de maatlabels waardeloos. Mijn dochter krijgt er echt rode vlekken van achter in haar nek (best scherp zijn ze). Ik toorn ze er nu voortaan uit, maar met als gevolg dat er soms een gaatje overblijft (de labels zijn er zo strak ingenaaid dat ik het lastig toornen vind). Daar baal ik dan van, is iets nieuw en meteen een soort van verpest...:(

    Hebben jullie tips, ervaringen? :)
     
  2. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Pleister over het labeltje plakken, dat deed mijn oma altijd met priklabels
     
  3. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    oh die labels daar heb ik zelf hekel aan ik knip ze dr altijd af, ga het strax ook bij babykleertjes doen denkik
     
  4. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    niet knippen dan blijven er restjes achter en die gaan dan ook irriteren.
     
  5. Meryl

    Meryl Bekend lid

    30 jan 2009
    737
    0
    0
    Een pleister? Hmm..nooit eerder aan gedacht.

    Ik knip ze normaal ook altijd, maar op een een of andere manier blijven de hoekjes/puntjes nog scherp... :(
    Echt jammer dat ze geen strijklabels gebruiken, bij Prenatal zie je dan terug, erg fijn! Alleen de Hema heeft leukere kleertjes vind ik :D
     
  6. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Heb zelf ook nogal last van prikkende labels (kleine waarschijnlijk ook). Vroeger knipte mijn moeder ze eruit. Tegenwoordig probeer ik het netjes met tornmesje te doen.
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Ja, ik weet precies wat je bedoelt en als ik dan die reclames zie met 'die knappe koppen van de Hema denken echt overal over na', dan denk ik 'hmmm, daar hebben ze blijkbaar niet over nagedacht ;).
     
  8. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Wellicht iets om eens aan te geven bij de HEMA ;)
    Helaas geen tips hier... wel een HEMA fan, maar zoonlief heeft een olifantenhuid en dus gelukkig geen last van de labels :)
     
  9. Meryl

    Meryl Bekend lid

    30 jan 2009
    737
    0
    0
    Had vanmorgen al op de site van de Hema gekeken, maar kon het nergens voor mijn gevoel kwijt. Ik had even hoop toen ik een link tegenkwam waarop stond 'tips en adviezen', maar dat waren tips en adviezen vanuit de Hema zelf :D

    Helaas geen ideeenbus of iets dergelijks....
     
  10. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    Je kunt toch gewoon een berichtje sturen naar de klantenservice?
     
  11. Meryl

    Meryl Bekend lid

    30 jan 2009
    737
    0
    0
    Klopt, heb ik gedaan...maar kijken of er iets mee gebeurt...:)
     
  12. Sukke

    Sukke VIP lid

    14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik ben benieuwd of ze er op reageren... Laat je het ons weten..
    Ik stoor me er vaak ook aan. Ik heb 2 ropers van Mexx die labels zijn haast nog groter dan het rompertje zelf... Maar knippen durf ik ook niet aan dat prikt weer veel erger lijkt me..

    Ik hoop dat ze er iets mee doeN!
     

Deel Deze Pagina