Hoi meiden, Ik heb voor de bruiloft van een vriendin heeeeele mooie schoenen gekocht. Witte peeptoes met een hele hoge hak. http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkA ... mer=967006 Nu is alleen het probleem dat de linkerschoen knelt. Hij knelt aan de bovenkant van mijn voet bij het strikje zeg maar (die rand dus) (moet je dus even de schoen via de link bekijken ). Nou ben ik ze al wel aan t inlopen, maar mijn vraag is nu dus of iemand nog een goeie tip heeft om dat randje wellicht wat op te rekken. ALvast bedankt voor t meedenken. xx
Inderdaad natte krant of nat doekje een nachtje erin stoppen. Wat ook wel eens helpt een doekje met azijn erin stoppen, dat maakt de stof soepeler. Wel gave pumps trouwens!
Ik zou gewoon naar de schoenmaker gaan en daar aangeven waar hij knelt. Dikke kans dat de schoenmaker je probleem kan verhelpen
uitlopen met een natte sok erin! dus niet alleen de sok erin, maar de natte sok aan end an je schoenen aan
ik heb mijn schoenen idd naar de schoenmaker gebracht en die heeft ze 2x op kunnen rekken. duurde wel een week trouwens!
Gelukkig waren het lerens schoenen. Anders was het niet gelukt. Linker voet is altijd iets groter dan de rechter. Wat je ook had kunnen doen is een maatje groter nemen en een zooltje, of hielpleister (noem het maar ff zo) voor de rechterschoen.
Bedankt voor de reacties meiden. Ik ga t eens met een natte krant/doek/sok proberen, mocht dat niet lukken dan ga ik naar de schoenmaker. Een maatje groter is geen optie, omdat mijn voeten zo smal zijn dat ie dan zeker rechts te groot is, ook met een zooltje, heb ik helaas al veel ervaring mee.