Hallo dames, Ik ben op zoek naar een standaard voor een hemeltje! Hemeltje zelf heb ik al maar de standaard die ik wil moet hoger zijn dan 150cm wat eigenlijk de normale hoogte is. Heb gehoord dat er ook standaards zijn van 175cm en die wil ik graag alleen kan ik niet vinden Iemand de gouden tip??
Jawel hoor, ik heb deze. Deze is verstelbaar Piekstok voor Klamboe Ecru Verstelbaar | Babypark Ledikantje van mijn dochter
Dank je! Maar ik heb er eentje nodig met zo een ovaal waar ik het hemeltje aan kan bevestigen...sorry niet duidelijk erbij gezet.
Ik kan hem ook niet vinden maar wel hier met het verlengstuk erbij dan kom je op 1.70. Koeka grey - Drape | Kidsmill
Volgens mij hebben ze die bij prenatal, weet alleen niet of er ook een voet bijzit, wij hadden draaiklemmen erbij zodat je de stok aan het bedje vast kan klemmen. Zo'n set heb ik eventueel nog wel liggen!
Bij de babydump hebben ze ook zo'n piekstok met ring. Volgens mij zijn deze ook in hoogte verstelbaar. En is het geen optie om het aan het plafond te bevestigen?
Ben net naar de prenetal geweest en een standaard met klemmen gekocht. Even kijken of dat werkt! Dank jullie wel voor al jullie tips!