Over het algemeen valt het goed op maat. Op de site kun je bij ieder kledingstuk ook de maattabel opvragen (als het nog op voorraad is op de site tenminste) en daar staat ook bij als afwijkend valt (bv. aansluitend en bij twijfel de grore maat bestellen ed).
Ok top, dank je! Het jurkje wat ik graag wilde was gelijk al uitverkocht, maar ik zag alsnog wel leuke dingen haha.
Vanaf 1.15m droeg ze hier al 122-128, nu met 1.20m nog steeds, maar over een paar centimeter moet ze al naar de volgende maat. Jurkjes en rokjes heb ik het dan over, leggings niet, die vallen imo wel gewoon.
Met de huidige collectie en ook de vorige met de meeste dingen niet, denk ik... Tenminste, mijn dochter van 1.32m gaat nu net over naar 134-140 bij Br@nd. Vorige winter had ze een trui maat 134-140, maar die viel erg kort. Shirtjes past ze in 122-128 nog prima, jurkjes in die maat worden nu wat kort. Van andere merken zit ze vaak al lang in 134-140.
Ik heb dingen van twee jaar geleden, inderdaad. Misschien is de maatvoering dan veranderd, dat weet ik niet. Beide maten dan maar bestellen, lijkt me.
Ok, dan idd gewoon maar een extra maat bestellen, ik wil een broek en een trui, denk de broek in maat122-128 anders en de trui in 134-140
Ligt ook aan de broek, er is er een die heel smal valt (is ook het model), dus die zou ik dan juist wel wat groter doen. Fitted pants had J. vorige winter al in 134/140, wel wat aan de lange kant, maar verder prima.
Nou probleem opgelost, ben net wezen passen in de winkel hier in de buurt. De broek hadden ze niet in rood, die wilde ik graag, maar wel kunnen passen. Bestel hem in maat 134-140. Trui wel daar gekocht, ook in maat 134-140. Ook nog een jurkje gepast, vond ik ook erg leuk, wel aan de lange kant, maar dochtertje wilde liever een broek met trui.