hallo, Mijn zoontje van 3 maanden heeft sinds deze week minder plasluiers. Hij drinkt wel goed (borstvoeding). Eerst had hij iedere verschoning wel geplast maar nu dus niet meer iedere keer. In de ochtend heeft hij wel een hele zware luier. Verder merk ik niets vreemds aan hem; hij is alert, slaapt goed, geen koorts, niet verkouden. Is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?
Hey, mijn dochtertje heeft/had dit ook! Omdat ze gewoon nog heel erg vrolijk is en ook goed groeit nog geen zorgen over gemaakt eigenlijk.
ja, ik maakte mij er eigenlijk ook niet zo'n zorgen over maar omdat 'men' altijd zegt dat een baby bij iedere verschoning eigenlijk een plasluier moet hebben begon ik toch wat te twijfelen.....
Poept hij wel normaal? Mijn dochtertje had dit ook (met bv) en toen ik met 4 maanden op het cb kwam bleek dat ze 400 gram was afgevallen. Ik zou voor de zekerheid toch even laten wegen, minder plasluiers wil niet per direkt betekenen dat het minder gaat, maar ja kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik kreeg mijn productie niet meer omhoog geschroefd, waardoor ik na 4,5 maand moest stoppen met BV. Als ik eerder aan de bel had getrokken, had ik nu nog bv kunnen geven! Liefs, DD
Ik heb dit met Sam ook genad, hij werd ook steeds slaperiger. Minder plasluiers js geen goed teken!!!! Sam bleef ook vrolijk en lachen, maar ondertussen kreeg hij heel weinig binnen! Ik ben domperidom gaan slikken en iedefe 2 uur gaan aanleggen. Ook heb ik de nachtvoedingen weer ingevoerd (wanr die stimukeren je productie hetmeest) en nu gaat het weer beter.