hoe valt het merk Lcker en Cake walk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Vallen deze merken klein of groot uit?

Ik heb een body warmer gezien van beide merken maar lcker begint pas bij maat 92 en ze draagt nu 86 (ze is 82 cm)
    en cake walk heeft wel baby spul maar dan twijfel ik weer.:D

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    lcker valt smal en wat klein vind ik, heeft wel een super mooie pasvorm! Cake walk vind ik breed vallen, dat koop ik ook nooit.

Mijn dochter paste een jaar geleden 92 van lcker goed, ze is een jaar ouder dan jouw dochter. Denk dat ik nu wel 104 kan kopen...

3. Sweetlakecity

maar had ze toen ook maat 86 van andere kleren en 92 van die bodywarmer?

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    het was destijds geen bodywarmer, maar bovenkleren. trui, shirt ect. toen idd 92 terwijl bij andere merken 92 nog heel ruim zat. Nu valt 98 nog ruim, maar ik denk dat lcker goed zal passen in die maat. lcker valt echt mooi en ik vind de kleertjes erg leuk.

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Cakewalk valt indd heel breed..Helaas ik vind het zo leuk!De shirts vallen wel goed qua maat maar broekjes heel breed

6. Sweetlakecity

ok bedankt. Vind cakewalk super lief eruit zien!

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik vind cakewalk breed en héél kort vallen, mijn meisje is juist smal en er past nooit iets goed van. Het andere merk ken ik niet, zelfs nog nooit van gehoord dus geen idee.

8. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Cakewalk vind ik niet heel breed vallen (voor baby's dan!), maar wel heel kort. Nu is mijn zoontje vrij lang, maar het broekje is in vergelijk met andere merken (maatje 62) erg kort.

Deel Deze Pagina